YOKOHAMA ADVAN DB V552 235/55R20 102V NYÁRI gumi
0 vélemény
- Méret: 235/55R20
- Idény: Nyári gumi
- Márka: YOKOHAMA
- Mintázat: ADVAN DB V552
- Cikkszám: YOKR7654
- Terhelés index (LI): 102
- Sebesség index (SI): V
-
78 235 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Yokohama Advan DB V552 nyári gumi – drámai csendben
Drámai csendet kínál a Yokohama Advan DB A552 nyári gumi, ami a japán prémium kategóriás Yokohama egyik kiválósága. Lélegzetelállító csendet ígér az abroncs, ami fontos szempont lehet a választásnál. Különösen az elektromos és hibrid autók számára, ahol nincs motorzaj. Azonban nem ez az egyetlen előnye ennek a prémium abroncsnak.
A Yokohama több mint száz éve gyártja már prémium termékeit, most már Japánban és az Egyesült Államokban egyaránt. Ezek az abroncsok rendre az élen végeznek a különböző teszteken és a vásárlói vélemények is pozitívak. Így amikor ellátogatunk egy webáruházba, vásárlás előtt érdemes elolvasni ezeket a teszteket, véleményeket is, hisz így kaphatunk képet az adott abroncsról.
A Yokohama Advan DB A552 nyári gumi komfortos és halk
A Yokohama Advan DB A552 nyári gumi fő jellemzője a kifinomult mintázatú precíz tervezés. Úgy tervezték meg, úgy fejlesztették ki, hogy kiváló teljesítményt nyújtson, mindezt pedig minél alacsonyabb zajszinten. A blokkok peremrészét csavart alakban kerekítették le, ami szabályozza a blokkok merevségét. Ez hozzájárul ahhoz is, hogy az abroncs egyenletesen kopjon és nagy szerepe van az alacsony zajszintben is. Ennek része az is, hogy a lamellák nem egy vonalban helyezkednek el, hanem milliméterenként eltolva egymástól. Így a keletkező zaj szétszóródik a felületen. Ez megakadályozza, hogy az adott frekvenciasávban hangos, durva zajok alakuljanak ki. Az egyenetlen kopástért és a csendért tehát ez a mintázat felel részben.
Ezen kívül a hornyok és lamellák lépcsőzetesen helyezkednek el az abroncson, úgy optimalizálva, hogy a blokkok megfelelő merevséggel rendelkezzenek. Ezáltal pedig javul a kormányzás stabilitása. A nyomtáv is optimalizált az abroncs esetében, ezt minden mérethez külön alakították ki, hogy megmaradjon a kiváló teljesítmény és az alacsony zajszint is. Az övbetét az átlagnál szélesebb, ami fokozza a merevséget, ezáltal a stabilitást, strapabíróságot. A speciális futófelületi keveréke pedig hozzájárul ahhoz, hogy az abroncs egyben üzemanyag-hatékony is legyen. A Yokohama Advan DB A552 nyári gumi nem csak csendes, hanem kifejezetten biztonságos és üzemanyag-takarékos választás is egyben.
Drámai csendben
A csendesség miatt is kifejezetten ajánlott ez az abroncs hibrid és elektromos autók számára, a tervezésénél ezek a járművek álltak a fókuszban. Egyre több ilyen autó jelenik meg az utakon, és ezek számára különösen fontos a csendes abroncs, hisz nincs motorzaj, ami elnyomná az abroncs által keltett hangot. Egy újfajta vegyületet alkalmaztak az abroncsnál, ami által csökken a hőtermelés az oldalfalnál, ez pedig hozzájárul a kedvezőbb üzemanyag-fogyasztáshoz.
Emellett az is fontos volt, hogy jól teljesítsen, hisz az elektromos és hibrid autók számára is kifejezetten fontos a biztonság, a kiszámíthatóság, a magabiztosság, a vezetési élmény kihasználása. A Yokohama Advan DB A552 nyári gumi tehát ideális és csendes választás az elektromos és hibrid autók számára.
YOKOHAMA autógumi gyártó
Mérföldkövek:
1917
A YOKOHAMA megalapítása, a YOKOHAMA Cable Manufacturing Co., Ltd. és az amerikai BF Goodrich közös befektetésre révén.
1919
Megkezdődik a gyártás a yokohamai Hiranuma gyárban.
1952
A cég központja Yokohamából Tokióba költözött.
1954
Japán első tömlő nélküli gumi abroncsának legyártása.
1967
Az első radiál gumi abroncs legyártása személyautóhoz < GT Special >
1977
A világ akkori legnagyobb ipari gumiabroncsának kifejlesztése 40.00-57 60PR
1986
D-PARC (Daigo Proving Ground and Research Center) gumi abroncstesztelő komplexum megnyitása
1989
T*MARY (Takasu Motoring and Researching Yard) speciális téli tesztközpont átadása
1996
A YOKOHAMA Aeroquip a YOKOHAMA Rubber leányvállalatává vált. A cégnév YOKOHAMA Hydex Company lett.
2001
A YOKOHAMA Rubber Co, Ltd. és a Continental AG stratégiai együttműködést kötöttek.
A Geolandar H/T < G038 > a MERCEDES Benz G-class gyári elsőszerelésű abroncsa lett.
2004
A YOKOHAMA belga leányvállalata megnyitotta kapuit.
Az új ADVAN Sport abroncs a BENTLEY Continental GT gyári elsőszerelt gumi abroncsa lett.
2005
Az európai központi iroda megalapítása Düsseldorfban.
Újabb YOKOHAMA leányvállalatok alapítása, ezúttal Oroszországban és Koreában.
2008
Új YOKOHAMA leányvállalat alapítása Braziliában, Sao Paulo-ban - Rubber Latin America Comercio Ltda.
A "Forever Forest" projekt első Japánon kívüli helyszíne, faültetés a fülöp-szigeteki gyár mellett
Suzhou YOKOHAMA Tire Co., Ltd. - megnyitás és a termelés megkezdése az ottani gyárban
Y.T.Rubber Co., Ltd. - nyersanyag-előállító komplexum építése Thaiföldön
2009
Az ADVAN Sport abroncsok az AUDI Q7 és a MERCEDES C-class gyári elsőszerelésű gumi abroncsa lett
Alul
a Yokohama által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 235 |
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 20 |
Terhelés index (LI) | 102 |
Sebesség index (SI) | V |
Erősített oldalfal | Nincs |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Nyári gumi |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | R7654 |
Fogyasztás | C |
Fékezés | A |
Zaj | B (71) |
Peremvédelem | RPB |
Súly index: 102
Az autógumik terhelési indexe (LI) egy fontos mechanikai tulajdonságot mutat, ugyanis ebből derül ki az abroncs terhelhetősége. Ez pedig lényeges kérdés lehet számunkra gumiabroncs vásárlás során. Azt, hogy az autóra milyen terhelési indexel rendelkező abroncsot kell vásárolunk, mindig a gyártó határozza meg, és ettől nem is érdemes eltérni. Ez az érték egy-egy abroncsra vonatkozóan egy olyan súlyhatárt mutat meg, melyet a gumi még károsodás nélkül el tud viselni. Fontos tudni, hogy minél nagyobb az adott jármű, értelemszerűen annál nagyobb LI értékkel rendelkező gumira lesz szüksége. Ha az abroncs oldalfalán az LI 102 jelölést látjuk, akkor abból megtudhatjuk, hogy az adott abroncs maximális terhelhetősége 850 kg. Ez az 102 terhelési index pedig leginkább a terepjárók, és a teherautók abroncsainál jellemző.
Sebesség index : V
A sebességindex (SI) egy osztályozás, mely felsorolja azt, hogy melyik gumiabroncs milyen maximális sebességgel használható hatékonyan, és biztonságosan. Minden sebességindexet más és más betűvel jelölték meg a gyártók, ezt pedig megtalálhatjuk a (többi fontos információ mellett) a gumiabroncsok oldalfalán feltüntetve. Ez a jelölés tehát azt mutatja meg, hogy az abronccsal 240km/h maximálisa sebességgel lehet közlekedni, a gumi ennyit fog tudni gond nélkül elviselni. Ez a jelölés a legtöbb esetben már a felső-közép kategóriás, illetve a prémium kategóriás gumik között szokott megjelenni, leggyakrabban a nyári abroncsok esetében. Ez a sebességindex már leginkább azokhoz a gépjárművekhez és sportkocsikhoz való gumikor jelenik meg, melyek valóban képesek nagy sebességgel haladni az utakon. Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy ez a jelölés valóban „csak” a sebességindexet mutatja meg, az új abroncsunk megvásárlása során azonban figyelembe kell vennünk a pontos méretet, a terhelési indexet, sőt akár a zajszintet is.
Üzemanyag takarékosság: C
A kötelező EU-besoroláson az üzemanyag hatékonyságról szóló adatokat mindig a gördülési ellenállástól függően határozzák meg. Így az üzemanyag nem csak gazdasági, hanem környezetvédelmi kérdésnek is számít, hiszen a gördülési ellenállás amellett, hogy hatással van arra, hogy a gépjárművünk mennyi üzemanyagot fogyaszt, azt is befolyásolja, hogy mekkora terhet gyakorol a környezetünkre (ebbe beleszámít az is, hogy milyen a CO2 kibocsájtása). Ha a gumiabroncs üzemanyag takarékossági jelölése „C”, akkor az annyit tesz, hogy az adott gumi mérsékelt üzemanyag-hatékonysággal rendelkezik. Ez a jelölés az üzemanyag-hatékonyság középső tartományába tartozik, vagyis valamivel több üzemanyagot fogyaszt a kocsink egy ilyen jelölésű gumival, mint egy „A”, vagy esetleg egy „B” jelölésű abronccsal.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): A
Fontos tényező új gumiabroncs vásárlása során az, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokkal rendelkezik. Az abroncs nedves úton való tapadása pedig lényegében az EU besorolásnak az egyik alapja, és a nedves felületeken mérhető féktávolságot mutatja be.
Azok a gumiabroncsok, melyek viszonylag kis gördülési ellenállással és magas üzemanyag hatékonysággal rendelkeznek általában nem teljesítenek annyira jól a nedves útviszonyok között. Éppen ezért az abroncsgyártóktól az EU megköveteli azt, hogy az EU-s abroncsjelölésen feltüntessék többek között a nedves úton való tapadási tulajdonságokat is. Az „A” -jelölés ebben az esetben a legjobb értékelést, a legrövidebb féktávolságot jelenti nedves úton, ez pedig remek tapadást, és rövid féktávolságot garantál.
Külső gördülési zaj: B (71)
Új gumiabroncs vásárlása során érdemes figyelembe vennünk azt is, hogy a kiválasztott abroncsnak milyen a zajszintje. Ezt pedig a szakemberek minden esetben decibelben határozzák meg. A „B” -jelölés bátran nevezhető egy közepes erősségű zajszintnek, amely még nem jelent túlságosan nagy kárt a környezetünkre. Ebben az esetben egy olyan gumiról van szó, mely a megszabott európai (72 decibel) határértéknél legfeljebb 3 decibellel lehet alacsonyabb. Így az adott gumiabroncs külső gördülési szintje olyan 70 és 72 decibel között helyezkedik el.
Az EU-s abroncsjelölésről szerencsére nagyon könnyen leolvashatjuk azt, hogy az adott guminak milyen a gördülési szintje, ugyanis ezt mindig hullámokkal jelölik nekünk.
A „B” -jelölés 2 hullám ként van feltüntetve az EU-s címkén.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)