PIRELLI SCORPION ZERO ALL SEASON 255/55R20 110W NYÁRI gumi
0 vélemény
- Méret: 255/55R20
- Idény: Nyári gumi
- Márka: PIRELLI
- Mintázat: SCORPION ZERO ALL SEASON
- Cikkszám: PIR3828300
- Terhelés index (LI): 110
- Sebesség index (SI): W
-
102 415 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Biztonságos vezetés télen és nyáron? Ezt garantálja a Pirelli Scorpion Zero All Season négyévszakos abroncsa
A Pirelli Scorpion Zero All Season négyévszakos, nagy teljesítménnyel rendelkező abroncs, mely megbízható és kényelmes vezetést biztosít az egész év során. Ez az abroncs kifejezetten az autógyártók SUV modelljeihez lett kifejlesztve. Képes magába foglalni a szezonális abroncsok kedvező tulajdonságait, így garantálja télen és nyáron egyaránt a balesetmentes vezetést, anélkül hogy tavasszal és a tél elején cserélni kéne azokat.
Tökéletes választás lehet a Pirelli négyévszakos változatainak egyike azoknak az autósoknak, akik egész évben ugyanazt a gumiabroncsot szeretnék használni. Mivel a Pirelli márka prémium kategóriás termékeket forgalmaz, kompromisszumok nélkül használhatjuk azokat időjárástól, és évszaktól függetlenül.
Egy abroncs, amivel a vezetést kényelmes, és biztonságos évszaktól függetlenül
Az gyártó az abroncsait folyamatosan korszerűsíti és fejleszti, annak érdekében, hogy azok még több pozitív tulajdonsággal rendelkezzenek. A Pirelli Scorpion Zero All Season négyévszakos abroncs remek választás lehet ha sportos SUV-hoz keressük a tökéletes négyévszakos gumit. Száraz, és nedves útviszonyok között egyaránt kiváló tapadást biztosít, szuper vezetés-élményt nyújt az autósok számára, ezt az abroncstesztek is alá tudják támasztani.
A korszerű gumikeverék, és az aszimmetrikus futófelület teszi lehetővé, hogy évszaktól függetlenül nagy teljesítményt nyújtson a gumi. A vezetés kényelméhez pedig hozzájárul a csökkentett zajszint, melynek köszönhetően a többi négyévszakos abronccsal ellentétben ez valóban egy csendes, és halk típus. Technikai jellemzői között továbbá megtalálható a felületén lévő nagy lamellasűrűség, mely azért lett kifejlesztve, hogy az abroncs téli útviszonyok között is kiváló tapadási tulajdonságokkal tudjon szolgálni, illetve ez biztosítja a havas útfelületen a vonóerőt is.
Hogyan lett kialakítva a Pirelli Scorpion Zero Season négyévszakos abroncs futófelülete?
Az abroncson megtalálható ívelt lamellák biztosítják a fokozott biztonságot, és a kiváló kezelhetőséget. A gumi kialakításakor a gyártó ügyelt arra, hogy csökkenteni tudja annak zajszintjét, ez pedig még kényelmesebbé teszi a vezetést. A gumiabroncs felületén helyt kapott négy hosszanti mintaárok is, mely a kiváló vízelvezetést szolgálja.
A Pirelli négyévszakos abroncsai nem csak a boltok polcain, hanem a webáruházak kínálatában is fellelhető. Megvásárolhatjuk őket így könnyedén, és gyorsan otthonról, akár a kanapéról is. Különböző felületeken pedig olvashatunk valós vásárlói véleményeket is róluk, így könnyebb lehet a választás. A Pirelli Scorpion Zero All Season négyévszakos abroncson lévő optimalizált futófelület-mintázaton különböző méretű, és más- más kialakítással rendelkező hornyok is helyt kaptak. Ezeknek köszönhetjük a tökéletes tapadási tulajdonságokat, mely télen, havas útviszonyok között is biztonságos vezetést nyújt. A Scorpion Zero All Seasonon található emellett még négy darab kerületi horony is, melyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy ez a gumi kiváló vízelvezető képeségekkel rendelkezzen, így ezzel a négyévszakos gumival még havas, jeges, vagy akár latyakos aszfalton is el tudunk indulni!
Pirelli autógumi gyártó
A Pirelli multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata és több mint 10 ezer alkalmazottja van.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította. Pirelli valójában gumiabroncsok előállítására és távközlési kábelek gyártásra törekedett, aztán az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárat Milano híres felhőkarcolójában, a Pirelli toronyházban. 1974-ben a Pirelli előállította a "széles radiál" gumiabroncsot, melyet először a Lancia Ralli-ban alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is, emiatt a gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin. Amíg a radiál gumiabroncsok szinte 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű, Ezt az autógumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-n. A slick gumi továbbfejlesztett változatai az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak ma is, a gumiabroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés. A Pirelli az egyetlen gumiszállítója a FIM Superbike világbajnokságnak 2007 óta. 2008-ban már ő szállította a gumikat a Superbike kategóriához is , egyedüli gumiabroncs szállítója a WRC-nek is a 2008-tól. 2010-ben, miután a Bridgestone kilép a F1-ből, a Pirelli az egyetlen gumiszállító itt is.
„Csökken a környezeti hatás gyártáskor és az
abroncs teljes élettartama alatt.” Ez több mint egy szlogen vagy egy
szenzációs kijelentés: már megvalósult cél.
A „Zöld abroncs” termékek
új gumikeverékekből és megújult karkasz szerkezettel készülnek, az
eredmény: változatlan biztonság és vezetési élmény száraz és nedves
úton, de kisebb környezeti hatás. A nanotechnológia alkalmazása fokozott
hőmérsékleti stabilitást biztosít a gumikeverékeknek, csökken a
súrlódás okozta hő veszteség és ennek következtében az üzemanyag
fogyasztás és a széndioxid-kibocsátás. Az aromás olajok elhagyásával,
melyek potenciális veszélyt jelentenek az emberre és a környezetre
nézve, biztonságosabbá vált a gumigyártás, és csökkent a környezeti
hatás is. A „Zöld abroncs” filozófia a globális környezetvédelmi
szempontok figyelembevételén alapul: aromás olajoktól mentes anyagok
felhasználása, valamint olyan integrált megoldások alkalmazása az
autógyártásban és a munkafolyamatok során, melyek figyelembe veszik a
környezetre gyakorolt hatást. Idén avatja fel Slatinán a Pirelli új
helyi leányvállalatát, a Cord Romania Srl. A Cord Romania srl-ben a
Pirelli mellett a német Continental AG is tulajdonos, 20%-os
részesedéssel. A Pirellinek világszerte 25 országban 80 gyára van,
ezekben több mint 36 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Alul
a Pirelli által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 255 |
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 20 |
Terhelés index (LI) | 110 |
Sebesség index (SI) | W |
Erősített oldalfal | XL |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Nyári gumi |
Felhasználás | SUV |
Gyártói kód | 3828300 |
Fogyasztás | A |
Fékezés | B |
Zaj | A (69) |
Peremvédelem | FR |
OE | LAND ROVER |
NOISE Technológia | NCS |
Súly index: 110
A súly indexet alternatív módon bátran nevezhetjük terhelési indexnek is, lerövidítve pedig gyakran „LI” jelöléssel szoktak rá a szakemberek hivatkozni. Az LI érték az angol „Loading index” kifejezésből ered, és leolvasható a gumiabroncsok oldalfaláról. Különösen fontos lehet számunkra ez a szám akkor, ha új abroncsot kell vennünk az autónk kerekeire. Ez az érték egy kilogrammban értendő súlyhatár, mely megmutatja azt, hogy az adott autógumi milyen maximális terhelhetőséget képes elbírni.
Ha az abroncson az LI 101 jelölést látjuk, akkor az azt jelenti, hogy az adott gumiabroncs maximum 1060 kg terhelést tud elviselni károsodás nélkül. Fontos tudni, hogy minél nagyobb a gépjármű, annál nagyobb terhelési indexel rendelkező abroncsra lesz szüksége.
Az LI 101 értékű gumiabroncsok általában a tehergépjárművek és a terepjárók számára lehet ideális választás.
Sebesség index : W
A biztonságos közlekedés, illetve a gumi optimális működése érdekében egyaránt fontos, hogy szem előtt tartsuk az SI (sebesség index) jelölést, ezt pedig a legtöbb esetben az autógyártók is meg szokták határozni. A sebességindex mindig a maximális sebességet határozza meg, amin az adott gumiabroncs nem csak hatékonyan, de biztonságosan is használható. A sebességindex a gumi tapadási, és úttartási tulajdonságaira is hatást gyakorol, éppen emiatt a gyári ajánlástól nem érdemes eltérni. Ha az abroncs oldalfalán a „W” -jelölést látjuk, akkor azt tudhatjuk, hogy az adott gumiabroncsot legfeljebb 270km/h sebességgel használhatjuk. Ezeket az abroncsokat a gyártók már kifejezetten autópályákra, magas sebességekhez fejlesztette ki. Így elmondható, hogy a „W” -jelölésű gumik leginkább azokra a gumira valók, melyek képesek a nagyobb sebességre.
Erősített oldalfal: XL
Az XL abroncsjelölés az „Extra Load” kifejezésből ered, és azokat a gumiabroncsokat jelölik így a gyártók, melyek a hagyományos gumikhoz viszonyítva megnövelt terhelhetőséggel rendelkeznek. Az XL-es gumiabroncsok olyan erősített oldalfallal lettek ellátva, melyek a biztonságos közlekedés mellett a gépjármű terhelhetőségét is növelni tudja menet közben.
Autóvezetőként akkor lehet érdemes XL-es gumiban gondolkoznunk, ha valóban igény van a nagyobb teherbírásra, de annak mindenképpen utána kell járnunk, hogy az autónk bírni fogja-e ezt a megnövelt teherbírást.
Ezekről a gumiabroncsokról tudnunk kell, hogy tartósabbak, erősebbek, és masszívabbak, mint hagyományos társaik, sőt a legtöbb esetben jóval hosszabb élettartammal is rendelkeznek. Még szélsőséges viszonyok között, nagy sebesség mellett is megnövelt tapadást tudnak biztosítani számunkra, illetve jobb lesz a kocsi kezelhetősége is. Ezeket a különleges gumiabroncsokat általában SUV-okhoz, nehéz járművekhez, illetve teherautókhoz, és kisteherautókhoz szokták ajánlani, de jó megoldás lehet még az olyan gépjárművek esetén is, melyek rendszeresen szállítanak nehéz rakományt.
Üzemanyag takarékosság: A
Talán kevesen tudják, de a gördülési ellenállás képes akár 20%-ban befolyásolni az adott gépjármű üzemanyag fogyasztását. Éppen ezért az üzemanyag-hatékonyságot mindenképpen figyelembe kell vennünk akkor, ha új gumiabroncsot kell vásárolnunk. A gumiabroncsok gördülési ellenállásától függhet az üzemanyag hatékonysága. A legjobb üzemanyag-takarékosság jelző az „A” -jelölés. Szerencsére az EU-s jelölésből megtudhatjuk többek között a legfontosabb üzemanyag fogyasztásra vonatkozó adatokat is. Ezen a címkézésen pedig az „A” -jelölés mindenképpen a legjobb üzemanyag-fogyasztást jelöli, így ez számít a legkörnyezet barátabb megoldásnak. Azokkal az abroncsokkal pedig, melyek ilyen kedvező üzemanyag-hatékonysággal rendelkeznek, egy tankolással jóval hosszabb utat tudunk megtenni, mint egy kevésbé takarékos társával, arról nem is beszélve, hogy nagyban képesek lecsökkenteni a környezeti megterhelés mértékét is.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): B
Az EU-s abroncsjelölésen a gumiabroncs gyártóknak kötelező többek között feltüntetniük azt is, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokat tud biztosítani az autóvezetők számára nedves útviszonyok között. A nedves tapadási jellemzőknek pedig egy új gumiabroncs kiválasztása során fontos szempont kell, hogy legyen. Ha nedves úton való vezetésről van szó, akkor a „B” -jelölés még kedvezőnek nevezhető, ez viszonylag rövid féktávolságot jelent, ez pedig a biztonságos, és balesetmentes közlekedést tudja biztosítani még csapadékos időjárási viszonyok között is.
Külső gördülési zaj: A (69)
Az új EU-s abroncsjelölés segítségével megtudhatjuk többek között azt is, hogy az adott abroncs mennyire hangos menet közben. Ezt pedig külső és belső zajszintben határozzák meg a szakemberek. Ennek figyelembevételének a célja egyértelműen a zajszennyezés számontartása.
A külső zaj lényegében az, amit vezetés közben a gumiabroncsok adnak ki magukból. Az Eu-s címkén ezt mindig hullámokkal jelölik. Az „A” -jelölés a legalacsonyabb külső zajszintet mutatja meg, tehát ezek a gumiabroncsok azok, melyek menet közben a legkedvezőbb hatást tudják gyakorolni a környezetünkre. Ezt az abroncsjelölésen egy hullámmal tüntetik fel. Az abroncsok gördülési zaját minden esetben decibelben határozzák meg. Ezeknél az abroncsoknál a zajszint jóval az európai határérték (72 decibel) alatt marad, így ezeknek a gumiknak 67-69 decibel között van a zajszintje.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)