PIRELLI CINTURATO ALL SEASON PLUS 185/55R15 82H NÉGYÉVSZAKOS gumi
0 vélemény
- Méret: 185/55R15
- Idény: Négyévszakos
- Márka: PIRELLI
- Mintázat: CINTURATO ALL SEASON PLUS
- Cikkszám: PIR4326500
- Terhelés index (LI): 82
- Sebesség index (SI): H
-
41 160 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Továbbfejlesztve a biztonságért: Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi
Plus, azaz továbbfejlesztett, ez a prémium Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi, amelyet személyautók számára fejlesztett ki a Pirelli. Minden évszakban kiváló teljesítményt nyújt, kényelmes és biztonságos.
Élmezőnyben a prémium abroncsok
A tesztek eredményei is az élmezőnybe sorolják ezt az abroncsot, mint ahogy a vásárlói vélemények is pozitívak. Amikor valaki ellátogat egy webáruházba, vásárlás előtt érdemes mérlegelnie, hogy milyen abroncsot is szeretne. Persze ez nem csak azt jelenti, hogy tisztában legyünk a pontos mérettel, hanem azt is, hogy felmérjük, milyen távolságokon és milyen útviszonyok között használjuk az autónkat. És azt is, hogy milyen autóra keresünk abroncsot, hisz egy középkategóriás, régebbi autó számára felesleges megvenni a legújabb, ultranagy teljesítményű abroncsot. Ez természetesen fordítva is igaz, ha nagy teljesítményű, sportos autónk van, ne érjük be egy kisebb teljesítményű abronccsal.
A négyévszakos abroncsok ma már egyre elterjedtebbek, köszönhető ez annak, hogy egyre jobb minőségű négyévszakos gumik jelennek meg a piacon. Ilyen a Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi is.
Továbbfejlesztve a még jobb teljesítményért - Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi
Ez a Pirelli Cinturato All Season négyévszakos gumi továbbfejlesztett változata, megnövelt teljesítménnyel. Futófelületi keveréke megújult, ami tovább javítja a téli és a nyári teljesítményét is, és havas, nedves úton is megállja a helyét. Így lesz a Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi egy igazán biztonságos választás. Egy négyévszakos guminak rengeteg kihívásnak kell megfelelnie, fontos, hogy jól tapadjon a különböző felületeken, hogy jól gyorsuljon, jól fékezhető legyen, stabil legyen a kanyarokban és nagy sebességnél is. Nem beszélve a pontos, precíz kormányozhatóságról, ami szintén hozzájárul nem csak a kényelemhez, hanem a biztonságos vezetési élményhez is.
A Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi kiválóan kezelhető a nedves úton és jól fékezhető valamennyi útfelületen. Háromdimenziós lamellái javítják a kezelhetőséget a száraz úton és gondoskodnak a rövidebb fékútról. Defekt esetén is tovább használható, erről a Seal Inside technológia gondoskodik, ami lehetővé teszi a légnyomásvesztés nélküli továbbhaladást.
Nyáron és télen egyaránt jól tapad, speciális szilika-keveréke nem válik merevvé a zord hidegben sem, jól tapad a nagy forróságban is. Sok kihívásnak kell megfelelnie egy négyévszakos abroncsnak, ilyen például az aquaplaning elleni védelem is. Ennek, vagyis a vízre felúszásnak télen és nyáron egyaránt megvan a kockázata, fontos, hogy az abroncs gyorsan és hatékonyan vezesse ki a vizet. A Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi egy ilyen abroncs. Ami amellett, hogy jól teljesít, tartós és egyenletesen kopik, a hosszú élettartam mellett pedig a gördülési ellenállása is alacsony, így a Pirelli Cinturato All Season Plus négyévszakos gumi egyben üzemanyag-hatékony választás is.
Pirelli autógumi gyártó
A Pirelli multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata és több mint 10 ezer alkalmazottja van.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította. Pirelli valójában gumiabroncsok előállítására és távközlési kábelek gyártásra törekedett, aztán az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárat Milano híres felhőkarcolójában, a Pirelli toronyházban. 1974-ben a Pirelli előállította a "széles radiál" gumiabroncsot, melyet először a Lancia Ralli-ban alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is, emiatt a gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin. Amíg a radiál gumiabroncsok szinte 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű, Ezt az autógumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-n. A slick gumi továbbfejlesztett változatai az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak ma is, a gumiabroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés. A Pirelli az egyetlen gumiszállítója a FIM Superbike világbajnokságnak 2007 óta. 2008-ban már ő szállította a gumikat a Superbike kategóriához is , egyedüli gumiabroncs szállítója a WRC-nek is a 2008-tól. 2010-ben, miután a Bridgestone kilép a F1-ből, a Pirelli az egyetlen gumiszállító itt is.
„Csökken a környezeti hatás gyártáskor és az
abroncs teljes élettartama alatt.” Ez több mint egy szlogen vagy egy
szenzációs kijelentés: már megvalósult cél.
A „Zöld abroncs” termékek
új gumikeverékekből és megújult karkasz szerkezettel készülnek, az
eredmény: változatlan biztonság és vezetési élmény száraz és nedves
úton, de kisebb környezeti hatás. A nanotechnológia alkalmazása fokozott
hőmérsékleti stabilitást biztosít a gumikeverékeknek, csökken a
súrlódás okozta hő veszteség és ennek következtében az üzemanyag
fogyasztás és a széndioxid-kibocsátás. Az aromás olajok elhagyásával,
melyek potenciális veszélyt jelentenek az emberre és a környezetre
nézve, biztonságosabbá vált a gumigyártás, és csökkent a környezeti
hatás is. A „Zöld abroncs” filozófia a globális környezetvédelmi
szempontok figyelembevételén alapul: aromás olajoktól mentes anyagok
felhasználása, valamint olyan integrált megoldások alkalmazása az
autógyártásban és a munkafolyamatok során, melyek figyelembe veszik a
környezetre gyakorolt hatást. Idén avatja fel Slatinán a Pirelli új
helyi leányvállalatát, a Cord Romania Srl. A Cord Romania srl-ben a
Pirelli mellett a német Continental AG is tulajdonos, 20%-os
részesedéssel. A Pirellinek világszerte 25 országban 80 gyára van,
ezekben több mint 36 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Alul
a Pirelli által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 185 |
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 15 |
Terhelés index (LI) | 82 |
Sebesség index (SI) | H |
Erősített oldalfal | Nincs |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Négyévszakos |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | 4326500 |
Fogyasztás | C |
Fékezés | B |
Zaj | B (71) |
Súly index: 82
A gumiabroncs esetében fontos mechanikai adat a súly index (más néven terhelési index). Ezt pedig az abroncs oldalfaláról egy numerikus jelzés formájában tudjuk leolvasni. A méretjelölésben lévő számok után található „LI” jelölés a Loading indexre utal, melyhez mindig tartozik egy súlyérték is, ami értelemszerűen a legtöbb esetben kilogrammban van meghatározva. Ha a gumink LI értéke 82 akkor az annyit tesz, hogy az abroncsnak 475 kg a maximális terhelhetősége. Az ilyen sebesség index-el rendelkező gumiabroncsokat az abroncsgyártók a legtöbb esetben kimondottan a közepes méretű gépjárművek számára fejlesztette ki.
Sebesség index : H
A gumiabroncsok oldalfalán minden fontos információ fel van tüntetve annak érdekében, hogy mindenki tisztába legyen az adott abroncs tulajdonságaival. Ennek köszönhetően innen tudjuk többek között a sebességindexet is leolvasni, amelyet a gyártók mindig egy betűjelöléssel határoznak meg. A sebességindex (rövidítve: SI) megmutatja, hogy a gumiabroncs mennyire terhelhető, milyen maximálisa sebességgel használható biztonságosan. A „H” -jelölés azt mutatja meg, hogy a gumi legfeljebb 210km/órás sebességet tud probléma nélkül elviselni. Ez a jelölés a legtöbb esetben ideális választás lehet közepes sebességű gépjárművek esetében, de a gyártó ajánlásait, illetve a vezetési körülményeket minden esetben szem előtt kell tartanunk gumiabroncs vásárlása során.
Üzemanyag takarékosság: C
A kötelező EU-besoroláson az üzemanyag hatékonyságról szóló adatokat mindig a gördülési ellenállástól függően határozzák meg. Így az üzemanyag nem csak gazdasági, hanem környezetvédelmi kérdésnek is számít, hiszen a gördülési ellenállás amellett, hogy hatással van arra, hogy a gépjárművünk mennyi üzemanyagot fogyaszt, azt is befolyásolja, hogy mekkora terhet gyakorol a környezetünkre (ebbe beleszámít az is, hogy milyen a CO2 kibocsájtása). Ha a gumiabroncs üzemanyag takarékossági jelölése „C”, akkor az annyit tesz, hogy az adott gumi mérsékelt üzemanyag-hatékonysággal rendelkezik. Ez a jelölés az üzemanyag-hatékonyság középső tartományába tartozik, vagyis valamivel több üzemanyagot fogyaszt a kocsink egy ilyen jelölésű gumival, mint egy „A”, vagy esetleg egy „B” jelölésű abronccsal.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): B
Az EU-s abroncsjelölésen a gumiabroncs gyártóknak kötelező többek között feltüntetniük azt is, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokat tud biztosítani az autóvezetők számára nedves útviszonyok között. A nedves tapadási jellemzőknek pedig egy új gumiabroncs kiválasztása során fontos szempont kell, hogy legyen. Ha nedves úton való vezetésről van szó, akkor a „B” -jelölés még kedvezőnek nevezhető, ez viszonylag rövid féktávolságot jelent, ez pedig a biztonságos, és balesetmentes közlekedést tudja biztosítani még csapadékos időjárási viszonyok között is.
Külső gördülési zaj: B (71)
Új gumiabroncs vásárlása során érdemes figyelembe vennünk azt is, hogy a kiválasztott abroncsnak milyen a zajszintje. Ezt pedig a szakemberek minden esetben decibelben határozzák meg. A „B” -jelölés bátran nevezhető egy közepes erősségű zajszintnek, amely még nem jelent túlságosan nagy kárt a környezetünkre. Ebben az esetben egy olyan gumiról van szó, mely a megszabott európai (72 decibel) határértéknél legfeljebb 3 decibellel lehet alacsonyabb. Így az adott gumiabroncs külső gördülési szintje olyan 70 és 72 decibel között helyezkedik el.
Az EU-s abroncsjelölésről szerencsére nagyon könnyen leolvashatjuk azt, hogy az adott guminak milyen a gördülési szintje, ugyanis ezt mindig hullámokkal jelölik nekünk.
A „B” -jelölés 2 hullám ként van feltüntetve az EU-s címkén.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)