PIRELLI CARRIER ALL SEASON 235/65R16 115R NÉGYÉVSZAKOS gumi
0 vélemény
- Méret: 235/65R16
- Idény: Négyévszakos
- Márka: PIRELLI
- Mintázat: CARRIER ALL SEASON
- Cikkszám: PIR4350400
- Terhelés index (LI): 115
- Sebesség index (SI): R
-
70 130 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Az olasz prémium abroncs: Pirelli Carrier All Season négyévszakos gumi
Kishaszongépjárművek számára fejlesztették ki a Pirelli Carrier All Season négyévszakos gumit, ami minden évszakban, minden időjárási körülmény között kiváló teljesítményt nyújt. Ez az abroncs ideális választás azoknak, akik nem szeretnének az évente kétszeri gumicserével bajlódni, a gumik tárolásával foglalkozni.
Aki kisteherautója számára keres négyévszakos abroncsot, érdemes megfontolnia a Pirelli Carrier All Season négyévszakos gumi választását. Hogy miért? Mert ez az abroncs kényelmes, biztonságos, tartós választás. Ezt bizonyítják a tesztek is, az ADAC és több más szervezet, szaklap is rendszeresen teszteli az abroncsokat és a Pirelli abroncsai rendszerint az élmezőnyben végeznek ezeken a teszteken. A tesztek mellett érdemes a felhasználói véleményeket is figyelembe venni, vásárlás előtt a webáruházak kínálatában szemezgetve pedig a legtöbbször népszerűség szerint is tudjuk rendezni a találatokat és már ebből is sok mindent megtudunk.
Érvek a négyévszakos abroncsok mellett
A gumi tárolása és az évente kétszeri csere költségei egy autó esetében sem elhanyagolhatók, aki pedig nagyobb flottát kezel, bizonyára jelentős kiadást jelent számára. A négyévszakos abroncsok előnye amellett, hogy ezeket a költségeket elfelejthetjük az, hogy ezek az abroncsok kiválóan teljesítenek a különböző körülmények között. Megbízhatók, tartósak, nem kell tehát kompromisszumot kötni. Ilyen abroncs a Pirelli Carrier All Season négyévszakos gumi is. Nézzük is meg, hogy mit is kínál ez a kishaszongépjárművek számára készült négyévszakos abroncs.
Fókuszban a Pirelli Carrier All Season négyévszakos gumi
Elsősorban biztonságot és megbízhatóságot minden évszakban. Azok számára jelent ideális választást akik számára fontos a kiváló kezelhetőség, a nagy futásteljesítmény, az alacsony gördülési ellenállás és a kiváló teljesítményt. És mindez minden évszakban, mindenféle útviszonyok és időjárási körülmények között. Igazán nagy kihívás ez, hisz nyáron és télen egyaránt jól tapadó abroncsot nehéz találni. Ez a gumi a nedves úton való tapadás tekintetében kiemelkedik kategóriája abroncsi közül. Védi az autót a vízre felúszás ellen, aminek télen és nyáron egyaránt megvan a kockázata, így fontos, hogy egy négyévszakos abroncs is gyorsan és hatékonyan vezesse ki a vizet a gumi felületéről.
Futófelületi keveréke is biztosítja a kiváló tapadást minden évszakban, az abroncs megfelelően lágy a nyári időszakban és kellően rugalmas télen, nem válik merevvé, rugalmatlanná. A futófelületi keverékén kívül a mintázatát is úgy alakították ki, hogy minden évszakban megállja a helyét. Biztonságot kínál száraz és nedves útviszonyok között is, emellett precíz irányíthatóságot, kormányozhatóságot, melyről háromdimenziós lamellái gondoskodnak. Mindez hozzájárul a még jobb kezelhetőséghez és a jó gyorsuláshoz, a kanyarstabilitáshoz. És nem utolsó sorban a Pirelli Carrier All Season négyévszakos gumi rövid fékúttal is rendelkezik, ami a biztonság egyik alappillére.
Pirelli autógumi gyártó
A Pirelli multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata és több mint 10 ezer alkalmazottja van.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította. Pirelli valójában gumiabroncsok előállítására és távközlési kábelek gyártásra törekedett, aztán az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárat Milano híres felhőkarcolójában, a Pirelli toronyházban. 1974-ben a Pirelli előállította a "széles radiál" gumiabroncsot, melyet először a Lancia Ralli-ban alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is, emiatt a gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin. Amíg a radiál gumiabroncsok szinte 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű, Ezt az autógumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-n. A slick gumi továbbfejlesztett változatai az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak ma is, a gumiabroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés. A Pirelli az egyetlen gumiszállítója a FIM Superbike világbajnokságnak 2007 óta. 2008-ban már ő szállította a gumikat a Superbike kategóriához is , egyedüli gumiabroncs szállítója a WRC-nek is a 2008-tól. 2010-ben, miután a Bridgestone kilép a F1-ből, a Pirelli az egyetlen gumiszállító itt is.
„Csökken a környezeti hatás gyártáskor és az
abroncs teljes élettartama alatt.” Ez több mint egy szlogen vagy egy
szenzációs kijelentés: már megvalósult cél.
A „Zöld abroncs” termékek
új gumikeverékekből és megújult karkasz szerkezettel készülnek, az
eredmény: változatlan biztonság és vezetési élmény száraz és nedves
úton, de kisebb környezeti hatás. A nanotechnológia alkalmazása fokozott
hőmérsékleti stabilitást biztosít a gumikeverékeknek, csökken a
súrlódás okozta hő veszteség és ennek következtében az üzemanyag
fogyasztás és a széndioxid-kibocsátás. Az aromás olajok elhagyásával,
melyek potenciális veszélyt jelentenek az emberre és a környezetre
nézve, biztonságosabbá vált a gumigyártás, és csökkent a környezeti
hatás is. A „Zöld abroncs” filozófia a globális környezetvédelmi
szempontok figyelembevételén alapul: aromás olajoktól mentes anyagok
felhasználása, valamint olyan integrált megoldások alkalmazása az
autógyártásban és a munkafolyamatok során, melyek figyelembe veszik a
környezetre gyakorolt hatást. Idén avatja fel Slatinán a Pirelli új
helyi leányvállalatát, a Cord Romania Srl. A Cord Romania srl-ben a
Pirelli mellett a német Continental AG is tulajdonos, 20%-os
részesedéssel. A Pirellinek világszerte 25 országban 80 gyára van,
ezekben több mint 36 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Alul
a Pirelli által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 235 |
Arány | 65 |
Átmérő (coll) | 16 |
Terhelés index (LI) | 115 |
Sebesség index (SI) | R |
Erősített oldalfal | C |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Négyévszakos |
Felhasználás | Kisteherautó |
Gyártói kód | 4350400 |
Súly index: 115
Az abroncs sebességindexe egy fontos mechanikai érték, melyből az derül ki, hogy az adott gumiabroncs milyen maximális terhelést tud elviselni anélkül, hogy bármilyen módon károsodna. A súlyindex mindig az abroncs oldalfalán van feltüntetve, hiszen ez egy fontos tulajdonság, melyet tudnunk kell akkor, ha új abroncsot szeretnénk vásárolni. Ha ugyanis a gumiabroncs túl alacsony terhelési indexel rendelkezik, akkor fennáll a túlterhelés veszélye, ez pedig többek között befolyásolhatja az abroncs stabilitását és élettartamát is. Ha az abroncson azt látjuk, hogy a megjelölt súly index LI 115, akkor az azt mutatja meg, hogy az adott gumiabroncs maximális terhelhetősége 1215 kg. Ez az érték abroncsonként értendő, vagyis, ha a teljes terhelhetőségre vagyunk kíváncsiak, akkor ezt a számot kell a jármű kerekeinek a számával megszoroznunk. Egy négykerekű jármű esetében (1215*4) ez 4860 kg lesz.
Sebesség index : R
A sebesség indexre gyakran lerövidítve „SI” -ként is szoktak hivatkozni a szakemberek. Ez a jelölés megmutatja az autóvezető számára azt, hogy mekkora az a maximálisa sebesség, mellyel az adott gumiabroncs még meg tud birkózni probléma nélkül menet közben. Az abroncsgyártók egy nagy táblázatban gyűjtik össze azt, hogy melyik guminak mekkora maximális sebességgel használhatóak. Fontos azonban megjegyezni, hogy az autógyártók meg is szokták határozni azt, hogy az adott gépjárműre milyen sebesség indexel rendelkező gumiabroncsot tanácsot vásárolni. Az „R”-sebességindex azt mutatja meg, hogy az adott gumi hatékonyan, és biztonságosan legfeljebb 170km/h sebességgel tud haladni. Ez a jelölés pedig a legtöbbször közepes sebességű személygépjárművek, illetve kisteherautók kerekein található meg.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)