YOKOHAMA BLUEARTH WINTER V906 185/65R15 88T TÉLI gumi
0 vélemény
- Méret: 185/65R15
- Idény: Téli gumi
- Márka: YOKOHAMA
- Mintázat: BLUEARTH WINTER V906
- Cikkszám: YOKR6168
- Terhelés index (LI): 88
- Sebesség index (SI): T
-
21 114 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Havas úton is jól kezelhető a Yokohama BluEarth Winter V906
Prémium minőség kedvező áron, ez a Yokohama BluEarth Winter V906 téli gumi. A nedves utakon ugyanúgy megállja a helyét, mint a száraz viszonyok között. Gumikeverékét úgy alakították ki, hogy jól tapadjon még a legnagyobb hidegben is, speciális polimerek gondoskodnak arról, hogy a havas úton is jól tapadjon a gumi. A téli időszak kihívásainak tehát maximálisan megfelel, tökéletes biztonságos nyújtva használójának.
Ezen kívül a mintázatát is úgy alakították ki, hogy prémium teljesítményt nyújtson a különböző útfelületeken, a mintázati blokkjai egyenletesen helyezkednek el, a talaj nyomása is egyenletesen oszlik el, így lesz még jobb a tapadása.
A Yokohama BluEarth Winter V906 háromdimenziós lamelláival jobban tapad
A mintázatát úgy alakították ki, hogy kiemelkedően jó legyen a tapadása a havas, jeges úton. Erről a háromdimenziós lamellák gondoskodnak, melyek mind a tapadásért felelnek. A jégen, a havas úton és a száraz felületen egyaránt. A gumi szinte kapaszkodik a hóban és a jégen, nem csúszik meg fékezéskor sem, kiválóan tapad a kanyarokban, hirtelen irányváltoztatásokkor is. A téli időszakban egyébként is nagyobb figyelemmel kell közlekedni az utakon és még a gondos előkészületek ellenére is elfordulhatnak kockázatos, veszélyes szituációk. Ilyenkor egyáltalán nem mindegy, hogy mekkora a fékút, hogy ha hirtelen irányt kell változtatni, akkor ezt meg tudjuk-e stabilan tenni.
A Yokohama BluEarth Winter V906 abronccsal igen a válasz, hisz mind egyenes úton, mind hirtelen manővereknél, kanyarokban is stabil a gumi, mint ahogy fékezéskor és gyorsításkor is. A tél kihívásainak tehát megfelel. Ez az abroncs is a BluEarth család tagja, ami azt jelenti, hogy környezetbarátabb a hagyományos abroncsoknál. Hosszabb a futásteljesítménye, alacsonyabb a gördülési ellenállása. Ezáltal lassabban kopik, kevesebb üzemanyag fogy, így több szempontból is kíméli a környezetet.
A teszteken a havas úton való nagyszerű tapadásával emelkedik ki kategóriájából. A fékezési teljesítménye havas úton is rendkívüli, a féktávolság. A V alakú barázdák, az egyenletesen igazított blokkok és a háromdimenziós lamellák harmóniájának összehangolásával érték el a nagyszerű tapadást. Az érintkezési felület kialakításánál is arra törekedtek, hogy jobb tapadást, jobb irányíthatóságot érjenek el. A Yokohama BluEarth Winter V906 azok számára jó választás, akik számára fontos a kiváló minőség és akik télen is rendszeresen használják autójukat a legszélsőségesebb körülmények között.
YOKOHAMA autógumi gyártó
Mérföldkövek:
1917
A YOKOHAMA megalapítása, a YOKOHAMA Cable Manufacturing Co., Ltd. és az amerikai BF Goodrich közös befektetésre révén.
1919
Megkezdődik a gyártás a yokohamai Hiranuma gyárban.
1952
A cég központja Yokohamából Tokióba költözött.
1954
Japán első tömlő nélküli gumi abroncsának legyártása.
1967
Az első radiál gumi abroncs legyártása személyautóhoz < GT Special >
1977
A világ akkori legnagyobb ipari gumiabroncsának kifejlesztése 40.00-57 60PR
1986
D-PARC (Daigo Proving Ground and Research Center) gumi abroncstesztelő komplexum megnyitása
1989
T*MARY (Takasu Motoring and Researching Yard) speciális téli tesztközpont átadása
1996
A YOKOHAMA Aeroquip a YOKOHAMA Rubber leányvállalatává vált. A cégnév YOKOHAMA Hydex Company lett.
2001
A YOKOHAMA Rubber Co, Ltd. és a Continental AG stratégiai együttműködést kötöttek.
A Geolandar H/T < G038 > a MERCEDES Benz G-class gyári elsőszerelésű abroncsa lett.
2004
A YOKOHAMA belga leányvállalata megnyitotta kapuit.
Az új ADVAN Sport abroncs a BENTLEY Continental GT gyári elsőszerelt gumi abroncsa lett.
2005
Az európai központi iroda megalapítása Düsseldorfban.
Újabb YOKOHAMA leányvállalatok alapítása, ezúttal Oroszországban és Koreában.
2008
Új YOKOHAMA leányvállalat alapítása Braziliában, Sao Paulo-ban - Rubber Latin America Comercio Ltda.
A "Forever Forest" projekt első Japánon kívüli helyszíne, faültetés a fülöp-szigeteki gyár mellett
Suzhou YOKOHAMA Tire Co., Ltd. - megnyitás és a termelés megkezdése az ottani gyárban
Y.T.Rubber Co., Ltd. - nyersanyag-előállító komplexum építése Thaiföldön
2009
Az ADVAN Sport abroncsok az AUDI Q7 és a MERCEDES C-class gyári elsőszerelésű gumi abroncsa lett
Alul
a Yokohama által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 185 |
Arány | 65 |
Átmérő (coll) | 15 |
Terhelés index (LI) | 88 |
Sebesség index (SI) | T |
Erősített oldalfal | Nincs |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Téli gumi |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | R6168 |
Fogyasztás | D |
Fékezés | C |
Zaj | B (71) |
Súly index: 88
Az autógumi súlyindexe (LI) nevezhető egy speciális mutatószámnak, mely a gumiabroncs oldalfalán van feltüntetve. Ez az egyik legfontosabb mechanikai tulajdonságára, az abroncs terhelhetőségére vonatkozóan ad tájékoztatást az autóvezetők számára. A terhelési indexet angolul Loading Indexnek nevezik, innen jön az „LI” rövidítés. Fontos, hogy ezt az LI értéket mindig egyenként, abroncsoként kell számolni. Ha egy gumiabroncs terhelési indexe LI 88, akkor az azt mutatja meg, hogy az adott abroncs maximális terhelése 560 kg. Ez a jelölés már egy magasabb terhelési kapacitásnak felel meg, ez pedig azt jelenti, hogy az adott abroncs képes igen nagy terhelést is elviselni. Ezek a gumiabroncsok általában nagyobb járművek, teherautók, illetve terepjárók számára lett kifejlesztve. Gumiabroncs vásárlása során fontos, hogy kövessük a gyártói ajánlásokat, és mindig ellenőriznünk kell azt is, hogy az adott gumi valóban megfelel-e a jármű terhelési kapacitásának.
Sebesség index : T
A sebesség index és a terhelési index a legtöbb esetben együtt alkotják meg a gumi legfontosabb tulajdonságait, ezért mindkettőt figyelembe kell venni akkor, ha új abroncsot kell vásárolnunk. A sebesség index megmutatja az autóvezető számára azt, hogy a gumiabroncs milyen maximális sebességgel használható biztonságosan. Fontos, hogy a gumi mindig megfeleljen a gyártó által meghatározott előírásoknak, ugyanis az ők mindig meghatározzák azt is, hogy mekkora sebesség indexel rendelkező gumiabroncs lesz tökéletes az adott autóra.
A „T” -sebességindex a legtöbb esetben a kisteherautók, illetve a közepes sebességű személygépjárművek abroncsain szokott megjelenni. Ez pedig azt jelenti, hogy a gumival legfeljebb 190km/h gyorsasággal tudunk hatékonyan, és biztonságosan haladni az úttesten.
Bár igaz, hogy hazánkban a sebességkorlátozás ennél jóval alacsonyabb, ám az autógyártók legtöbbször ezt az értéket szokták javasolni akkor, ha egy személygépjárműről beszélünk. Ez a sebességindex a téli gumiabroncsok esetében igen gyakori, de előfordulhat a nyári, és a négyévszakos társaik esetében is.
Üzemanyag takarékosság: D
Több szempontot is figyelembe kell vennünk akkor, ha a számunkra legtökéletesebb gumiabroncsot szeretnénk megvásárolni. A gumiabroncs legfontosabb tulajdonságait pedig leolvashatjuk az EU-besorolásról, melyet napjainkban már minden abroncsgyártó cég számára kötelező feltüntetni.
Az optimális gumiabroncs kiválasztása során fontos tényező az üzemanyag hatékonysága is. Az autó üzemanyag fogyasztását a gördülési ellenállás is meg tudja határozni, ez pedig akár 20%-ban is befolyásolhatja a gépjármű fogyasztását. A „D” -jelölés ezúttal egy nem túl kedvező fogyasztást jelent, mely valójában magas fogyasztásért, illetve a magas környezeti hatásért is felelős. Az üzemanyag takarékosság „D”-jelölése a gumiabroncsot már egy alacsonyabb kategóriába sorolja, főleg akkor, ha az üzemanyag-megtakarítás az egyik fő szempont. Ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy az autó hosszú távon magasabb üzemeltetési költségekkel tartható csak fenn.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): C
Az EU-s abroncsjelölésen a gyártóknak kötelessége feltüntetni azt, hogy az adott gumiabroncs milyen tapadással rendelkezik a nedves útviszonyok között. A nedves tapadási tényezőket abroncsvásárláskor mindenképpen figyelembe kell vennünk, főleg akkor, ha fontos számunkra a biztonságos, és stabil közlekedés. A kedvező nedves tapadást a gumi a teljes fékerő alkalmazásával tudja biztosítani, rövidebb féktávolság formájában. Ezeket a jelzőket pedig az EU-besorolás több kategóriába sorolja. Az EU címke a gumiabroncs nedves úton való tapadására vonatkozó információi a nedves úton való fékezésre utalnak. A „C”-jelölés ebben az esetben azt jelenti hogy az adott gumiabroncs átlagos fékezési teljesítménnyel rendelkezik nedves útviszonyok között. Ez az „A” -jelöléssel rendelkező abroncsokhoz viszonyítva akár 15%-kal is nagyobb féktávolságot jelenthet az autóvezetők számára.
Külső gördülési zaj: B (71)
Új gumiabroncs vásárlása során érdemes figyelembe vennünk azt is, hogy a kiválasztott abroncsnak milyen a zajszintje. Ezt pedig a szakemberek minden esetben decibelben határozzák meg. A „B” -jelölés bátran nevezhető egy közepes erősségű zajszintnek, amely még nem jelent túlságosan nagy kárt a környezetünkre. Ebben az esetben egy olyan gumiról van szó, mely a megszabott európai (72 decibel) határértéknél legfeljebb 3 decibellel lehet alacsonyabb. Így az adott gumiabroncs külső gördülési szintje olyan 70 és 72 decibel között helyezkedik el.
Az EU-s abroncsjelölésről szerencsére nagyon könnyen leolvashatjuk azt, hogy az adott guminak milyen a gördülési szintje, ugyanis ezt mindig hullámokkal jelölik nekünk.
A „B” -jelölés 2 hullám ként van feltüntetve az EU-s címkén.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)