BFGOODRICH ADVANTAGE SUV ALL-SEASON 235/55R18 100V NÉGYÉVSZAKOS gumi
0 vélemény
- Méret: 235/55R18
- Idény: Négyévszakos
- Márka: BFGOODRICH
- Mintázat: ADVANTAGE SUV ALL-SEASON
- Cikkszám: BFG296922
- Terhelés index (LI): 100
- Sebesség index (SI): V
-
51 815 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Négy évszakos abroncs terepjárók
számára: BF-GOODRICH ADVANTAGE SUV ALL-SEASON
A BF-Goodrich Advantage SUV All-Season a BF-Goodrich középkategóriás márka négyévszakos abroncsa, melyet SUV-ok számára terveztek. Az abroncs az Advantage szériához tartozik, melynek előnyös tulajdonságait ötvözték a SUV tulajdonosok igényeivel. Legyen szó 4x4, SUV, crossover vagy terepjáró járműről, a BF-Goodrich Advantage SUV All-Season széles méretkínálatában megtaláljuk a megfelelő méretet az autónkra. A méretkínálat ugyan némiképp szűkebb, mint a BF-Goodrich Advantage All-Season esetében, de a legkedveltebb terepjáró és SUV méreteket megtaláljuk, mint például a 225 45r20 méretet.
A BF-Goodrich Advantage SUV All-Season esetében is jellemző, hogy a megbízható vezetési élmény mellé kedvező árakat is kapunk. Természetesen a négy évszakos abroncsokat akkor érdemes választani, hogy általában csak heti rendszerességgel használjuk az autónkat, és elsősorban városban közlekedünk vele. Ilyen vezetési stílushoz is főleg prémium és középkategóriás abroncsot érdemes választani. Amennyiben a minőség mellé kedvező árakat is keresünk, akkor az Advantage SUV All-Season jó választás lehet.
Amit a BF-Goodrich Advantage SUV
All-Season négyévszakos abroncstól elvárhatunk
A BF-Goodrich Advantage SUV All-Season abroncsok egyik fő jellemzője, hogy minden körülmények között kiváló tapadás ér el. Legyen szó nedves, száraz, téli vagy nyári körülményről, a speciális keverék és a szimmetrikus mintázati kialakítás jó tapadást és stabil irányíthatóságot ér el. Ezt egyrészt a gumikeveréknek köszönheti, melyhez egy speciális szilícium-dioxidot is adtak, amely egyrészt segíti az abroncsot, hogy megőrizze a rugalmasságát bármilyen hőmérsékleti viszony között, másrészt megakadályozza az abroncs felmelegedését, ezáltal hosszabb élettartamot és magasabb futásteljesítményt tesz lehetővé.
A mintázati kialakítás is egyedi. A szimmetrikus mintázatban megfigyelhetőek a lamellák és a barázdák egyedi kialakítása, melyek extra harapós élekkel egészülnek ki, hogy növeljék az abroncs tapadását. Az aquaplanning kockázatának csökkentésének érdekében a körbefutó barázdák mellett még Aqua-Flume technológiát is alkalmaztak, hogy az abroncs nedves körülmények között is jó tapadást érhessen el.
Milyen az Advantage SUV
All-Season abroncs megítélése?
A BF-Goodrich Advantage SUV All-Season abroncsok esetében főleg a vásárlói véleményekre támaszkodhatunk, ugyanis nemzetközi abroncsteszt eredmény még nem született. Nem tesztelte sem az ADAC, sem az Autobild, vagy más autós magazin. Ugyanakkor a vásárlói vélemények meglehetősen bíztatóak, és nagyon pozitívak. Természetesen a BF-Goodrich Advantage SUV All-Season sem való minden vezetési stílushoz, vagyis választás előtt ezt mindenképp számításba kell venni.
Az abroncs webáruházi és kereskedési kínálatban is egyaránt megtalálható hazánkban is. Amennyiben a BF-Goodrich Advantage SUV All-Season négyévszakos abroncs mellett tesszük le a voksunkat, egy olyan abroncsot kapunk, amely télen-nyáron megbízható és biztonságos.
BF-GOODRICH AUTÓGUMI GYÁRTÓI TÖRTÉNELEM
1870 Dr. Benjamin Franklin Goodrich megalapítja Észak-Amerika első gumiipari vállalatát. A cég nevét a későbbiekben többször is megváltoztatták és létrehozták a “B.F. Goodrich Company” -t 1880-ban, majd BFGoodrich névre változtatták 1980-ban. 1903-ban az Egyesült Államokat elsőként átszelő autó BFGoodrich abroncsokkal volt felszerelve. 1936-ban a vállalat beírta nevét a mexikói piacra azzal, hogy 50%-ban tulajdonos társa lett az Euzkadi vállalattal létrejött közös cégben a Goodrich-Euzkadi Ltd-ben. 1947 A BFGoodrich megalkotja az első tömlő nélküli gumiabroncsot az amerikai járművekhez, majd 1965-ben kifejleszti az első amerikai radiál gumiabroncsot, a „Lifesavert”. 1972-ben egy legenda születik, a BFGoodrich megnyeri a „Baja 1000” díjat.1976-ban forgalomba hozza az első nagy teljesítményű radiál gumiabroncsot könnyű kisteherjárművekhez, a Radial All Terrain T/A gumit.1977-ben a Columbia űrrepülőt BFGoodrich gumiabroncsokkal szerelik. 2000-ben forgalomba hozza személyabroncs termékcsaládját Európában, a Profiler G-vel, mint vezértermékkel, négy évre rá, bevezeti a g-Force Profilert, a még nagyobb élményt nyújtó, az egyedülálló GRIP-technológiát alkalmazó nagy teljesítményű gumiabroncsot, aztán a Profiler2-t. 2006-ban a márka segítségével Sébastien Loeb, a Kronos Total Citroën csapatából elnyeri a világbajnoki címet, konstruktőri kategóriában pedig a BP Ford WRT-vel nyeri el a konstruktőri világbajnoki címet. 2008-ban az Activan kisteherabroncs-termékcsaláddal kiterjeszti kínálatát a kistehergépjárművekre is, és a téli és 4X4 abroncsok választéknak bővítése céljából forgalomba hozza a g-Force Winter és a Radial Long Trail T/A Tour gumiabroncsokat. A BFGoodrich márkát a létrehozása óta jellemzi úttörő szelleme, a törekvés, hogy mindig kijjebb tolja a teljesítmény határait. Ebből a szellemiségből számos fontos fejlesztés született a gumiabroncsok világában. 1988.-ban a gumi üzletágat valamint a név használati jogát is a Michelin részére adták el.
Alul a Bf-Goodrich autógumi gyártó által gyártott minták felsorolását láthatja. Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek. A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha autógumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket, vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170 Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 235 |
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 18 |
Terhelés index (LI) | 100 |
Sebesség index (SI) | V |
Erősített oldalfal | Nincs |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Négyévszakos |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | 296922 |
Fogyasztás | C |
Fékezés | B |
Zaj | A (69) |
Súly index: 100
A súly indexet bátran nevezhetjük alternatív lehetőségként terhelési indexnek is, ugyanis pontosan azt mutatja meg az autósok számára, hogy az adott gumiabroncs milyen maximális terhelhetőséget tud még elbírni. Ez az érték mindig egy kerékre vonatkozik, és egy olyan súlyhatárt határoz meg, melyet még a gumi károsodás nélkül el tud viselni menet közben. Minél nagyobb az autó mérete, annál nagyobb súly index-el rendelkező gumiabroncs kell rá, de abroncsvásárlás során a gyári javaslatokat érdemes figyelembe venni. Ha a terhelési index LI 100, akkor egy olyan gumiabronccsal van dolgunk, melynek terhelhetősége 800 kg. Ezeket a gumikat legtöbbször kimondottan sportautók, nagyobb méretű személygépjárművek, illetve kisteherautók számára szokta ajánlani a gyártó.
Fontos azonban kiemelni, hogy ez a megadott érték mindig csak megfelelő guminyomással érvényes, alacsony guminyomással ugyanis automatikusan lecsökken a gumiabroncs teherbírása is.
Sebesség index : V
A sebességindex (SI) egy osztályozás, mely felsorolja azt, hogy melyik gumiabroncs milyen maximális sebességgel használható hatékonyan, és biztonságosan. Minden sebességindexet más és más betűvel jelölték meg a gyártók, ezt pedig megtalálhatjuk a (többi fontos információ mellett) a gumiabroncsok oldalfalán feltüntetve. Ez a jelölés tehát azt mutatja meg, hogy az abronccsal 240km/h maximálisa sebességgel lehet közlekedni, a gumi ennyit fog tudni gond nélkül elviselni. Ez a jelölés a legtöbb esetben már a felső-közép kategóriás, illetve a prémium kategóriás gumik között szokott megjelenni, leggyakrabban a nyári abroncsok esetében. Ez a sebességindex már leginkább azokhoz a gépjárművekhez és sportkocsikhoz való gumikor jelenik meg, melyek valóban képesek nagy sebességgel haladni az utakon. Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy ez a jelölés valóban „csak” a sebességindexet mutatja meg, az új abroncsunk megvásárlása során azonban figyelembe kell vennünk a pontos méretet, a terhelési indexet, sőt akár a zajszintet is.
Üzemanyag takarékosság: C
A kötelező EU-besoroláson az üzemanyag hatékonyságról szóló adatokat mindig a gördülési ellenállástól függően határozzák meg. Így az üzemanyag nem csak gazdasági, hanem környezetvédelmi kérdésnek is számít, hiszen a gördülési ellenállás amellett, hogy hatással van arra, hogy a gépjárművünk mennyi üzemanyagot fogyaszt, azt is befolyásolja, hogy mekkora terhet gyakorol a környezetünkre (ebbe beleszámít az is, hogy milyen a CO2 kibocsájtása). Ha a gumiabroncs üzemanyag takarékossági jelölése „C”, akkor az annyit tesz, hogy az adott gumi mérsékelt üzemanyag-hatékonysággal rendelkezik. Ez a jelölés az üzemanyag-hatékonyság középső tartományába tartozik, vagyis valamivel több üzemanyagot fogyaszt a kocsink egy ilyen jelölésű gumival, mint egy „A”, vagy esetleg egy „B” jelölésű abronccsal.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): B
Az EU-s abroncsjelölésen a gumiabroncs gyártóknak kötelező többek között feltüntetniük azt is, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokat tud biztosítani az autóvezetők számára nedves útviszonyok között. A nedves tapadási jellemzőknek pedig egy új gumiabroncs kiválasztása során fontos szempont kell, hogy legyen. Ha nedves úton való vezetésről van szó, akkor a „B” -jelölés még kedvezőnek nevezhető, ez viszonylag rövid féktávolságot jelent, ez pedig a biztonságos, és balesetmentes közlekedést tudja biztosítani még csapadékos időjárási viszonyok között is.
Külső gördülési zaj: A (69)
Az új EU-s abroncsjelölés segítségével megtudhatjuk többek között azt is, hogy az adott abroncs mennyire hangos menet közben. Ezt pedig külső és belső zajszintben határozzák meg a szakemberek. Ennek figyelembevételének a célja egyértelműen a zajszennyezés számontartása.
A külső zaj lényegében az, amit vezetés közben a gumiabroncsok adnak ki magukból. Az Eu-s címkén ezt mindig hullámokkal jelölik. Az „A” -jelölés a legalacsonyabb külső zajszintet mutatja meg, tehát ezek a gumiabroncsok azok, melyek menet közben a legkedvezőbb hatást tudják gyakorolni a környezetünkre. Ezt az abroncsjelölésen egy hullámmal tüntetik fel. Az abroncsok gördülési zaját minden esetben decibelben határozzák meg. Ezeknél az abroncsoknál a zajszint jóval az európai határérték (72 decibel) alatt marad, így ezeknek a gumiknak 67-69 decibel között van a zajszintje.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)