VREDESTEIN COMTRAC 2 WINTER+ 195/75R16 107R TÉLI gumi
0 vélemény
- Méret: 195/75R16
- Idény: Téli gumi
- Márka: VREDESTEIN
- Mintázat: COMTRAC 2 WINTER+
- Cikkszám: VREAP19575016RCWPA00
- Terhelés index (LI): 107
- Sebesség index (SI): R
-
41 365 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Kiváló menettulajdonságú téli abroncs
kisteher autók számára: VREDESTEIN Comtrac 2 Winter+
A Vredestein Comtrac 2 Winter+ téli gumi a Vredestein téli kisteher abroncsainak palettáját erősíti. A Vredestein ugyan egy középkategóriás márka, ám minőségben sokszor súrolja a prémium márkák minőségét, melyről a nemzetközi abroncstesztek eredményei is meggyőzhetnek minket, ahogyan a vásárlói vélemények is. A Contrac 2 Winter+ esetében sincs ez másként. A Vredestein fejlesztői egy olyan téli abroncsot alkottak, amely megtartotta az előző széria előnyös tulajdonságait, de menettulajdonságok szempontjából többet tud, mint elődje.
A kisteher tulajdonosok igényeire szabva egy olyan téli abroncs jött így létre, amely biztonságos vezetési élményt nyújt, emellett pedig gazdaságos is. A Comtrac 2 Winter+ számos méretben érhető el, de elsősorban 15” és 16” colos átmérőben, illetve 195 és 235 cm-es szélességben. A legkeresettebb méretek a 225/70 R15C 112/110R, 0 225/65 R16, a 215/70 R16C 116/114R, a 205/65 R16C 107/105T, és a 195/70 R15C 104/102R, melyek kereskedésekben és webáruházi kínálatban is egyaránt megtalálhatóak.
A Comtrac 2 Winter+ technikai
jellemzőiről
A Vredestein Comtrac 2 Winter+ egyik főbb jellemzője, hogy kiváló menettulajdonságokkal bír. Ötvözi magában a stabilitást és megbízhatóságot minden téli időjárási körülmény között. A Vredestein belső tesztjei alapján is sokkal többet nyújt, mint elődje, a Comtrac 2 Winter. Az összehasonlításhoz és a belső tesztekben egy 235/65 R 16C 115/113 R méretű Comtrac 2 Wintert és egy Comtrac 2 Winter+ abroncsot hasonlítottak össze mintázat és teljesítmény alapján. Az eredmények nagyon meggyőzőek. A mintázat merevségéhez optimalizálták a gumikeverék-merevségét, ennek köszönhetően pedig 5%-os fejlődést értek el, mely elsősorban a havas felületeken való kezelhetőség és fékezés terén mutatkozik meg.
Különleges minőségű merevítőanyag segítségével siketült a futófelületi keveréket is optimalizálni, aminek eredménye egy hosszabb élettartamot biztosító abroncs lett. Az optimális merevség érdekében alakították ki a belső kialakítást is, így pedig nőtt a stabilitás és az irányíthatóság is.
A Vredestein Comtrac 2 Winter+
nemzetközi abroncsteszt eredményeiről
A Vredestein Comtrac 2 Winter+ téli gumi, akárcsak elődje, már számos teszten bizonyította, hogy helye van a középkategóriás abroncsok élmezőnyében. Az első teszteredmények a ProMobil Téli gumiabroncs teszten születtek 2018-ban a 225/70 R15 méretkategóriában. A végeredmény egy összesített negyedik helyezés, és egy ajánlott minősítés lett. A teszten az abroncs számos különdíjban is részesült, többek között a Legjobb Aquaplaning (vízelvezetés) – keresztirányú, a Legjobb Kör kanyarodás nedves felületen és a Legjobb Aquaplaning (vízelvezetés) - hosszanti irányú díját ítélték neki oda.
A következő évben már az ADAC tesztelői is vizsgálták a Vredestein Comtrac 2 Winter+ abroncsot, méghozzá a 205/65 R16 méretkategóriában, ahol újra a negyedik helyet szerezte meg 15 másik abroncs között, ezzel pedig egy ajánlott minősítés is járt.
Vredestein autógumi gyártó
A holland Vredestein gumigyártó, közepes méretű független gumigyár. A Vredestein termékei csúcskategóriás gyártóberendezéseken készülnek Hollandiában. A tökéletesen felszerelt gyárban egy helyen történik minden gyártási folyamat. 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is. 1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később letették az enschedei gyár alapkövét. 1962-ben egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni. A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. A fennmaradó 49% a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, de később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette. Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól, stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania 10 év múlva a Vredesteinnek . E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro, akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak ,többek között a Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte. 2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett. A gyártás túlnyomó része továbbra is Enschedében folyik, és az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában. Enschedében évente több mint hatmillió nyári, téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon is.Napjainkban Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában is jelen vannak a piacon. A holland Vredestein gumigyártó, közepes méretű független gumigyár. A Vredestein termékei csúcskategóriás gyártóberendezéseken készülnek Hollandiában. A tökéletesen felszerelt gyárban egy helyen történik minden gyártási folyamat.
Alul a Vredestein által gyártott gumi minták felsorolását láthatja. Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek. A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket, vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170 Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 195 |
Arány | 75 |
Átmérő (coll) | 16 |
Terhelés index (LI) | 107 |
Sebesség index (SI) | R |
Erősített oldalfal | C |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Téli gumi |
Felhasználás | Kisteherautó |
Gyártói kód | AP19575016RCWPA00 |
Fogyasztás | D |
Fékezés | B |
Zaj | C (73) |
Súly index: 107
A súly index/terhelési index (LI) egy olyan numerikus érték, mely megjelöli azt, hogy az adott gumiabroncs milyen maximális súlyhatárt képes elviselni. Ez fontos tényező, főleg a nagyobb kaliberű gépjárművek esetében. A terhelési indexet gyakran LI rövidítéssel is jelölik, ez pedig az angol Load Index kifejezésből ered. A terhelési index a többi fontos információval együtt leolvasható a gumiabroncsok oldalfaláról. Az autógyártók mindig adnak javaslatokat azzal kapcsolatban, hogy milyen terhelési indexel rendelkező abroncsot kell az adott autóhoz vásárolni, ezt a gyári javaslatot pedig mindig szem előtt kell tartanunk gumivásárláskor.
Az LI 107 jelölés azt mutatja meg, hogy az adott abroncs maximális terhelési súlya 975 kg. A 106 LI értékkel rendelkező gumiabroncsokat legtöbbször a teherautók, illetve a terepjárók szokták használni.
Sebesség index : R
A sebesség indexre gyakran lerövidítve „SI” -ként is szoktak hivatkozni a szakemberek. Ez a jelölés megmutatja az autóvezető számára azt, hogy mekkora az a maximálisa sebesség, mellyel az adott gumiabroncs még meg tud birkózni probléma nélkül menet közben. Az abroncsgyártók egy nagy táblázatban gyűjtik össze azt, hogy melyik guminak mekkora maximális sebességgel használhatóak. Fontos azonban megjegyezni, hogy az autógyártók meg is szokták határozni azt, hogy az adott gépjárműre milyen sebesség indexel rendelkező gumiabroncsot tanácsot vásárolni. Az „R”-sebességindex azt mutatja meg, hogy az adott gumi hatékonyan, és biztonságosan legfeljebb 170km/h sebességgel tud haladni. Ez a jelölés pedig a legtöbbször közepes sebességű személygépjárművek, illetve kisteherautók kerekein található meg.
Üzemanyag takarékosság: D
Több szempontot is figyelembe kell vennünk akkor, ha a számunkra legtökéletesebb gumiabroncsot szeretnénk megvásárolni. A gumiabroncs legfontosabb tulajdonságait pedig leolvashatjuk az EU-besorolásról, melyet napjainkban már minden abroncsgyártó cég számára kötelező feltüntetni.
Az optimális gumiabroncs kiválasztása során fontos tényező az üzemanyag hatékonysága is. Az autó üzemanyag fogyasztását a gördülési ellenállás is meg tudja határozni, ez pedig akár 20%-ban is befolyásolhatja a gépjármű fogyasztását. A „D” -jelölés ezúttal egy nem túl kedvező fogyasztást jelent, mely valójában magas fogyasztásért, illetve a magas környezeti hatásért is felelős. Az üzemanyag takarékosság „D”-jelölése a gumiabroncsot már egy alacsonyabb kategóriába sorolja, főleg akkor, ha az üzemanyag-megtakarítás az egyik fő szempont. Ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy az autó hosszú távon magasabb üzemeltetési költségekkel tartható csak fenn.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): B
Az EU-s abroncsjelölésen a gumiabroncs gyártóknak kötelező többek között feltüntetniük azt is, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokat tud biztosítani az autóvezetők számára nedves útviszonyok között. A nedves tapadási jellemzőknek pedig egy új gumiabroncs kiválasztása során fontos szempont kell, hogy legyen. Ha nedves úton való vezetésről van szó, akkor a „B” -jelölés még kedvezőnek nevezhető, ez viszonylag rövid féktávolságot jelent, ez pedig a biztonságos, és balesetmentes közlekedést tudja biztosítani még csapadékos időjárási viszonyok között is.
Külső gördülési zaj: C (73)
Ha új gumiabroncsot szeretnénk venni az autónkra, fontos tényező lehet az adott gumi zajszintje, mely lehet külső és belső is. Mindkét esetben a gyártók decibelben határozzák meg a zajszintet, a külső gördülési zaj pedig lényegében az, amit az autó kerekei felöl hallunk menet közben.
A gumiabroncs EU-s abroncsjelölésén mindig hullámokkal van meghatározva az, hogy az adott gumi milyen magas gördülési zajjal látta meg a napvilágot. Azok az abroncsok, melyek hangosabbak, nagyobb terhelést gyakorolnak használat során a környezetünkre. Ezek pedig nevezhetőek a „C” -jelöléssel ellátott gumiknak.
A „C” -jelölést az EU-s abroncsjelölésen már 3 hullámmal tüntetik fel, ez pedig azt jelenti, hogy a gumi gördülési zaja már meghaladja a 72 decibeles európai határértéket, tehát egy magas hangjellemzőkkel bíró gumiról beszélünk. A külső gördülési zaj tekintetében a „C” -jelölés 73- és 77 decibel közötti zajszintet jelent.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)