YOKOHAMA BLUEARTH-XT AE61 215/50R17 91V NYÁRI gumi
0 vélemény
- Méret: 215/50R17
- Idény: Nyári gumi
- Márka: YOKOHAMA
- Mintázat: BLUEARTH-XT AE61
- Cikkszám: YOKR5770
- Terhelés index (LI): 91
- Sebesség index (SI): V
-
51 611 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
A Yokohama BluEarth-XT AE61 nyári gumi környezetbarát megoldás a SUV járművek számára
A Yokohama BluEarth-XT AE61 nyári gumi egy prémium kategóriás gumiabroncs, amit a 4x4-es járművekhez terveztek meg. A neves japán Yokohama vállalat gyártja őket, ami egyet jelent a minőséggel és a megbízhatósággal. A nyári szezonra tervezték őket, így tökéletesen teljesítenek mind száraz aszfalton és magas hőmérsékleten, mind egy hirtelen lezúduló hideg eső után.
A modell aszimmetrikus futófelülettel és négy egyenes barázdával rendelkezik, amit a víz hatékony elvezetésére terveztek. Ezt egy sor további kis keresztirányú barázda segíti. Emellett a Yokohama BluEarth-XT AE61 nyári gumi oldalfalai megfelelően merevek, ami javítja a vezetőnek az autó feletti uralmát. Az úttal érintkező felületet úgy tervezték, hogy egyenletes érintkezési nyomást biztosítson. Ennek eredményeként az abroncs stabilabb egyenes haladás közben, és egyenletesen kopik. A gumikeverék szilícium-dioxid és polimerek kombinációjából készül, ami rövidebb fékutat garantál nedves felületen, és pozitív hatással van az autó üzemanyag-fogyasztására is.
A Yokohama BluEarth-XT AE61 nyári gumi tulajdonságai
A Yokohama BluEarth-XT AE61 nyári gumit városi terepjárókra tervezték. Olyan vezetési teljesítményt és stabilitást kínál, amelyre a vezetőknek a városi utcákon és az autópályákon egyaránt szükségük van, valamint kiváló csendességet, amely hozzájárul a SUV utasterének kényelméhez. Ezenkívül a gumiabroncs egyenetlen kopással szembeni ellenállása hosszú élettartamot biztosít. Az autógumi a kiváló nedves tapadási teljesítmény és a gördülési ellenállás kompromisszumok nélküli kombinációját nyújtja, ami nagyobb biztonságérzetet kínál a járművezetőknek a szakadó esőben, miközben hozzájárul a jármű alacsony üzemanyag-fogyasztásához.
Aszimmetrikus futófelületi mintázatot is tartalmaz, amelyet a Yokohama Rubber kifejezetten a városi/crossover SUV vezetők által megkövetelt teljesítmény biztosítására fejlesztett ki. A futófelület mintázata a válltól a középső bordáig nagy merevséget garantál, ami hozzájárul a kezelhetőséghez és az egyenetlen kopással szembeni ellenálláshoz. Ezenkívül a négy egyenes barázdát keskeny belső barázdákkal kombinálták, ami még jobban tapad a száraz és vizes utakon is. A gumiabroncs keveréke egy molekuláris szintű nano keverék, amely szilícium-dioxidot és polimert kombinál a jobb nedves tapadási teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság érdekében.
Kinek ajánlott?
Azoknak ajánlott a vásárlás, akik a megbízható abroncsokat keresik. Ha ki kéne emelni az abroncs erősségeit, akkor a vezetési élmény, a stabilitás, a hosszú élettartam és a nagyszerű üzemanyag-hatékonyság lenni. A webáruházban is kapható gumi profilja sima útfelületi érintkezési felülettel és domború profillal rendelkezik, amely egyenletesen osztja el a nyomást, hogy ne csak kényelmessé váljon az utazás, hanem gazdaságossá is. A tesztek és a felhasználói vélemények szintén egyetértenek, és biztosítják a vezetőket a jó ár-érték arányról, ami a Yokohama BluEarth-XT AE61 nyári gumit még keresettebbé teszi.
YOKOHAMA autógumi gyártó
Mérföldkövek:
1917
A YOKOHAMA megalapítása, a YOKOHAMA Cable Manufacturing Co., Ltd. és az amerikai BF Goodrich közös befektetésre révén.
1919
Megkezdődik a gyártás a yokohamai Hiranuma gyárban.
1952
A cég központja Yokohamából Tokióba költözött.
1954
Japán első tömlő nélküli gumi abroncsának legyártása.
1967
Az első radiál gumi abroncs legyártása személyautóhoz < GT Special >
1977
A világ akkori legnagyobb ipari gumiabroncsának kifejlesztése 40.00-57 60PR
1986
D-PARC (Daigo Proving Ground and Research Center) gumi abroncstesztelő komplexum megnyitása
1989
T*MARY (Takasu Motoring and Researching Yard) speciális téli tesztközpont átadása
1996
A YOKOHAMA Aeroquip a YOKOHAMA Rubber leányvállalatává vált. A cégnév YOKOHAMA Hydex Company lett.
2001
A YOKOHAMA Rubber Co, Ltd. és a Continental AG stratégiai együttműködést kötöttek.
A Geolandar H/T < G038 > a MERCEDES Benz G-class gyári elsőszerelésű abroncsa lett.
2004
A YOKOHAMA belga leányvállalata megnyitotta kapuit.
Az új ADVAN Sport abroncs a BENTLEY Continental GT gyári elsőszerelt gumi abroncsa lett.
2005
Az európai központi iroda megalapítása Düsseldorfban.
Újabb YOKOHAMA leányvállalatok alapítása, ezúttal Oroszországban és Koreában.
2008
Új YOKOHAMA leányvállalat alapítása Braziliában, Sao Paulo-ban - Rubber Latin America Comercio Ltda.
A "Forever Forest" projekt első Japánon kívüli helyszíne, faültetés a fülöp-szigeteki gyár mellett
Suzhou YOKOHAMA Tire Co., Ltd. - megnyitás és a termelés megkezdése az ottani gyárban
Y.T.Rubber Co., Ltd. - nyersanyag-előállító komplexum építése Thaiföldön
2009
Az ADVAN Sport abroncsok az AUDI Q7 és a MERCEDES C-class gyári elsőszerelésű gumi abroncsa lett
Alul
a Yokohama által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 215 |
Arány | 50 |
Átmérő (coll) | 17 |
Terhelés index (LI) | 91 |
Sebesség index (SI) | V |
Erősített oldalfal | Nincs |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Nyári gumi |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | R5770 |
Fogyasztás | C |
Fékezés | A |
Zaj | A (68) |
Peremvédelem | FR |
Súly index: 91
A terhelési index / súly index megmutatja az autógumi maximális terhelhetőségét. Azt a kilogrammban meghatározott értéket, melyet még elbír az adott gumiabroncs károsodás nélkül. Ezt az értéket nagyon fontos szem előtt tartanunk akkor, ha a szeretett járművünkre valamilyen oknál fogva új gumiabroncsot kell vásárolnunk. A gumiabroncsok súly indexének (LI) értékelésekor fontos tudnunk, hogy a megadott érték csak megfelelő guminyomás mellett lesz érvényes, illetve lényeges még azt is tudni, hogy ez az érték kerekenként értendő. A 91-es LI értékhez már nagyobb súlykorlát köthető, ilyen súly index-el az adott abroncs maximális terhelhetősége már 615 kg. Ha a gépjárművünk teljes terhelhetőségére vagyunk kíváncsiak, akkor egy négykerekű járműnél ezt az értéket kell a kerekek számával beszorozni. 615*4=2640 kilogrammig terhelhetők együtt az adott gumiabroncsok.
Sebesség index : V
A sebességindex (SI) egy osztályozás, mely felsorolja azt, hogy melyik gumiabroncs milyen maximális sebességgel használható hatékonyan, és biztonságosan. Minden sebességindexet más és más betűvel jelölték meg a gyártók, ezt pedig megtalálhatjuk a (többi fontos információ mellett) a gumiabroncsok oldalfalán feltüntetve. Ez a jelölés tehát azt mutatja meg, hogy az abronccsal 240km/h maximálisa sebességgel lehet közlekedni, a gumi ennyit fog tudni gond nélkül elviselni. Ez a jelölés a legtöbb esetben már a felső-közép kategóriás, illetve a prémium kategóriás gumik között szokott megjelenni, leggyakrabban a nyári abroncsok esetében. Ez a sebességindex már leginkább azokhoz a gépjárművekhez és sportkocsikhoz való gumikor jelenik meg, melyek valóban képesek nagy sebességgel haladni az utakon. Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy ez a jelölés valóban „csak” a sebességindexet mutatja meg, az új abroncsunk megvásárlása során azonban figyelembe kell vennünk a pontos méretet, a terhelési indexet, sőt akár a zajszintet is.
Üzemanyag takarékosság: C
A kötelező EU-besoroláson az üzemanyag hatékonyságról szóló adatokat mindig a gördülési ellenállástól függően határozzák meg. Így az üzemanyag nem csak gazdasági, hanem környezetvédelmi kérdésnek is számít, hiszen a gördülési ellenállás amellett, hogy hatással van arra, hogy a gépjárművünk mennyi üzemanyagot fogyaszt, azt is befolyásolja, hogy mekkora terhet gyakorol a környezetünkre (ebbe beleszámít az is, hogy milyen a CO2 kibocsájtása). Ha a gumiabroncs üzemanyag takarékossági jelölése „C”, akkor az annyit tesz, hogy az adott gumi mérsékelt üzemanyag-hatékonysággal rendelkezik. Ez a jelölés az üzemanyag-hatékonyság középső tartományába tartozik, vagyis valamivel több üzemanyagot fogyaszt a kocsink egy ilyen jelölésű gumival, mint egy „A”, vagy esetleg egy „B” jelölésű abronccsal.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): A
Fontos tényező új gumiabroncs vásárlása során az, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokkal rendelkezik. Az abroncs nedves úton való tapadása pedig lényegében az EU besorolásnak az egyik alapja, és a nedves felületeken mérhető féktávolságot mutatja be.
Azok a gumiabroncsok, melyek viszonylag kis gördülési ellenállással és magas üzemanyag hatékonysággal rendelkeznek általában nem teljesítenek annyira jól a nedves útviszonyok között. Éppen ezért az abroncsgyártóktól az EU megköveteli azt, hogy az EU-s abroncsjelölésen feltüntessék többek között a nedves úton való tapadási tulajdonságokat is. Az „A” -jelölés ebben az esetben a legjobb értékelést, a legrövidebb féktávolságot jelenti nedves úton, ez pedig remek tapadást, és rövid féktávolságot garantál.
Külső gördülési zaj: A (68)
Az új EU-s abroncsjelölés segítségével megtudhatjuk többek között azt is, hogy az adott abroncs mennyire hangos menet közben. Ezt pedig külső és belső zajszintben határozzák meg a szakemberek. Ennek figyelembevételének a célja egyértelműen a zajszennyezés számontartása.
A külső zaj lényegében az, amit vezetés közben a gumiabroncsok adnak ki magukból. Az Eu-s címkén ezt mindig hullámokkal jelölik. Az „A” -jelölés a legalacsonyabb külső zajszintet mutatja meg, tehát ezek a gumiabroncsok azok, melyek menet közben a legkedvezőbb hatást tudják gyakorolni a környezetünkre. Ezt az abroncsjelölésen egy hullámmal tüntetik fel. Az abroncsok gördülési zaját minden esetben decibelben határozzák meg. Ezeknél az abroncsoknál a zajszint jóval az európai határérték (72 decibel) alatt marad, így ezeknek a gumiknak 67-69 decibel között van a zajszintje.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)