YOKOHAMA GEOLANDAR A/T G015 245/70R16 106T NYÁRI gumi
0 vélemény
- Méret: 245/70R16
- Idény: Nyári gumi
- Márka: YOKOHAMA
- Mintázat: GEOLANDAR A/T G015
- Cikkszám: YOKR0476
- Terhelés index (LI): 106
- Sebesség index (SI): T
-
55 752 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Prémium négyévszakos: Yokohama Geolandar A/T G015
A Yokohama Geolandar A/T G015 egy prémium kategóriás négyévszakos terep gumiabroncs a japán Yokohamától. A Yokohama 1917 óta gyárt abroncsokat, ma már az amerikai BF Goodrich részvételével. Nagy hangsúlyt fektetnek a fejlesztésekre, a technológiai újításokra, és ezek mind megjelennek a boltok polcain is. Terepen, télen-nyáron biztonságban használható ez az abroncs, aminek nagy előnye a magas élettartama és az, hogy élettartama teljes ideje alatt ugyanazt a teljesítményt nyújtja, biztonságot kínálja.
Terepen minden évszakban
A Yokohama a Geolandar márka huszadik évfordulójára érkezett meg ezzel az abronccsal, ami sokoldalú felhasználási lehetőséget kínál a városi terepjárók, off-road terepjárók számára. Nagyon jó a kopása és a tapadása is, egy igazán kényelmes abroncs, aminek alacsony a zajszintje. A futófelület élettartamát is megnövelték, így egy igazán tartós abroncs, amit ráadásul az év minden napján lehet használni, a nagy hidegben sem válik túl merevvé és nyáron sem túl lágy.
Aki négyévszakos abroncsot keres terepjárója számára, széles kínálattal találkozik a webáruházakban, ilyenkor jön jól, ha elolvassuk a vásárlói véleményeket és a tesztek eredményeit, mint amilyen az ADAC teszt is például. A Yokohama Geolandar A/T G015 négyévszakos gumit úgy tervezték meg, hogy mind a nyári, mind a téli időszakban jól teljesítsen, biztonságot nyújtson és hozzájáruljon a kényelmes vezetési élményhez.
Amikor az út véget ér, akkor kezdődik a móka – szól a Yokohama Geolandar A/T G015 négyévszakos gumi szlogenje, és valóban ezt is kínálja az abroncs. Optimalizált futófelületi mintázata és anyaga révén rugalmas minden időben, esőben, hóban egyaránt. Háromszoros háromdimenziós lamellák gondoskodnak arról, hogy az abroncs jól tapadjon, hogy a kopása során is megőrizze a harapóéleket, így nyújtva biztonságot a havas, jeges utakon is. Ezen kívül pedig körkörös barázdák gondoskodnak arról, hogy gyorsan és hatékonyan szorítsa ki a vizet a gumi felületéről, így elkerülve a vízen felúszást, azaz az aquaplaninget. A hóban való tapadás érdekében pedig még több harapóéllel látták el a gumi felületét, így jól kapaszkodik a téli utakon is.
A
Yokohama Geolandar A/T G015 négyévszakos gumi további előnyei
Az abroncs megkapta a 3PMSF jelölést, így hivatalosan is használható téli gumiabroncsként, így a havas útviszonyok között is bátran el lehet vele indulni. Nagy előnye a hosszú élettartama, és az, hogy egyenletesen kopik és kopása során is megőrzi eredeti képességeit, tulajdonságait. Ezt a laposabb profilnak és az endurokeveréknek köszönheti, így lesz magasabb az élettartama. Terephasználat során is tartós abroncs, megbízható teljesítményt nyújt lazább talajon is. Az Endurorace konstrukciónak köszönhetően terepen és közúton is jól tapad, a fejlett futófelületi kialakítás révén pedig a terepen való tapadás mellett az országúton is csendes abroncs. A Yokohama Geolandar A/T G015 több népszerű méretben is kapható, mint amilyen a 215/70r16.
YOKOHAMA autógumi gyártó
Mérföldkövek:
1917
A YOKOHAMA megalapítása, a YOKOHAMA Cable Manufacturing Co., Ltd. és az amerikai BF Goodrich közös befektetésre révén.
1919
Megkezdődik a gyártás a yokohamai Hiranuma gyárban.
1952
A cég központja Yokohamából Tokióba költözött.
1954
Japán első tömlő nélküli gumi abroncsának legyártása.
1967
Az első radiál gumi abroncs legyártása személyautóhoz < GT Special >
1977
A világ akkori legnagyobb ipari gumiabroncsának kifejlesztése 40.00-57 60PR
1986
D-PARC (Daigo Proving Ground and Research Center) gumi abroncstesztelő komplexum megnyitása
1989
T*MARY (Takasu Motoring and Researching Yard) speciális téli tesztközpont átadása
1996
A YOKOHAMA Aeroquip a YOKOHAMA Rubber leányvállalatává vált. A cégnév YOKOHAMA Hydex Company lett.
2001
A YOKOHAMA Rubber Co, Ltd. és a Continental AG stratégiai együttműködést kötöttek.
A Geolandar H/T < G038 > a MERCEDES Benz G-class gyári elsőszerelésű abroncsa lett.
2004
A YOKOHAMA belga leányvállalata megnyitotta kapuit.
Az új ADVAN Sport abroncs a BENTLEY Continental GT gyári elsőszerelt gumi abroncsa lett.
2005
Az európai központi iroda megalapítása Düsseldorfban.
Újabb YOKOHAMA leányvállalatok alapítása, ezúttal Oroszországban és Koreában.
2008
Új YOKOHAMA leányvállalat alapítása Braziliában, Sao Paulo-ban - Rubber Latin America Comercio Ltda.
A "Forever Forest" projekt első Japánon kívüli helyszíne, faültetés a fülöp-szigeteki gyár mellett
Suzhou YOKOHAMA Tire Co., Ltd. - megnyitás és a termelés megkezdése az ottani gyárban
Y.T.Rubber Co., Ltd. - nyersanyag-előállító komplexum építése Thaiföldön
2009
Az ADVAN Sport abroncsok az AUDI Q7 és a MERCEDES C-class gyári elsőszerelésű gumi abroncsa lett
Alul
a Yokohama által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.
Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok
készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 245 |
Arány | 70 |
Átmérő (coll) | 16 |
Terhelés index (LI) | 106 |
Sebesség index (SI) | T |
Erősített oldalfal | Nincs |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Nyári gumi |
Felhasználás | 4x4 |
Gyártói kód | R0476 |
Fogyasztás | E |
Fékezés | C |
Zaj | B (70) |
Súly index: 106
A terhelési index (más néven súly index) kisebb méretű autók esetében is fontos tényező akkor, ha gumiabroncs vásárlása előtt állunk, de ha egy nagyobb gépjárműről van szó, akkor ezt a jelölést mindenképpen szem előtt kell tartanunk, ugyanis ez mutatja meg azt, hogy az adott gumi mekkora maximális terhelhetőséget képes elviselni. Ezt az értéket az abroncsgyártók gyakran LI rövidítéssel szokták jelölni, ez pedig az angol Loading index kifejezésből ered. Minél nagyobb az autó, és minél nehezebb, annál nagyobb terhelési indexel rendelkező abroncsra lesz szüksége. A súly indexnél a 106 LI értékkel gyakran találkozhatunk terepjárók, és teherautók abroncsain. Az LI 106 érték annyit jelent, hogy az adott gumiabroncs egyenként el tud viselni 950 kg terhelést.
Sebesség index : T
A sebesség index és a terhelési index a legtöbb esetben együtt alkotják meg a gumi legfontosabb tulajdonságait, ezért mindkettőt figyelembe kell venni akkor, ha új abroncsot kell vásárolnunk. A sebesség index megmutatja az autóvezető számára azt, hogy a gumiabroncs milyen maximális sebességgel használható biztonságosan. Fontos, hogy a gumi mindig megfeleljen a gyártó által meghatározott előírásoknak, ugyanis az ők mindig meghatározzák azt is, hogy mekkora sebesség indexel rendelkező gumiabroncs lesz tökéletes az adott autóra.
A „T” -sebességindex a legtöbb esetben a kisteherautók, illetve a közepes sebességű személygépjárművek abroncsain szokott megjelenni. Ez pedig azt jelenti, hogy a gumival legfeljebb 190km/h gyorsasággal tudunk hatékonyan, és biztonságosan haladni az úttesten.
Bár igaz, hogy hazánkban a sebességkorlátozás ennél jóval alacsonyabb, ám az autógyártók legtöbbször ezt az értéket szokták javasolni akkor, ha egy személygépjárműről beszélünk. Ez a sebességindex a téli gumiabroncsok esetében igen gyakori, de előfordulhat a nyári, és a négyévszakos társaik esetében is.
Üzemanyag takarékosság: E
Egy gumiabroncs üzemanyag-takarékossága befolyásolhatja azt, hogy melyik abroncs mellett tesszük le végül a voksunkat. Fontos tudni, hogy ha egy abroncs üzemanyag hatékonysága „E” -jelöléssel rendelkezik, akkor az valójában annyit jelent, hogy az adott guminak igen alacsony az üzemanyag-takarékossága.
Az üzemanyag-hatékonysági jelölést az EU-s abroncsjelölésen tüntetik fel az abroncsgyártó cégek, innen pedig le tudjuk olvasni azt, hogy az adott gumiabroncs milyen fontosabb tulajdonságokkal rendelkezik. Az „E” -jelölés ebben az esetben a leggyengébb osztályzatot jelenti, ha az üzemanyag takarékosságról van szó. Ez pedig lényegében annyit jelent, hogy ez a gumi jóval több üzemanyagot fog elfogyasztani, mint egy „A”, vagy „B”, vagy akár egy „C” -jelöléssel rendelkező gumiabroncs.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): C
Az EU-s abroncsjelölésen a gyártóknak kötelessége feltüntetni azt, hogy az adott gumiabroncs milyen tapadással rendelkezik a nedves útviszonyok között. A nedves tapadási tényezőket abroncsvásárláskor mindenképpen figyelembe kell vennünk, főleg akkor, ha fontos számunkra a biztonságos, és stabil közlekedés. A kedvező nedves tapadást a gumi a teljes fékerő alkalmazásával tudja biztosítani, rövidebb féktávolság formájában. Ezeket a jelzőket pedig az EU-besorolás több kategóriába sorolja. Az EU címke a gumiabroncs nedves úton való tapadására vonatkozó információi a nedves úton való fékezésre utalnak. A „C”-jelölés ebben az esetben azt jelenti hogy az adott gumiabroncs átlagos fékezési teljesítménnyel rendelkezik nedves útviszonyok között. Ez az „A” -jelöléssel rendelkező abroncsokhoz viszonyítva akár 15%-kal is nagyobb féktávolságot jelenthet az autóvezetők számára.
Külső gördülési zaj: B (70)
Új gumiabroncs vásárlása során érdemes figyelembe vennünk azt is, hogy a kiválasztott abroncsnak milyen a zajszintje. Ezt pedig a szakemberek minden esetben decibelben határozzák meg. A „B” -jelölés bátran nevezhető egy közepes erősségű zajszintnek, amely még nem jelent túlságosan nagy kárt a környezetünkre. Ebben az esetben egy olyan gumiról van szó, mely a megszabott európai (72 decibel) határértéknél legfeljebb 3 decibellel lehet alacsonyabb. Így az adott gumiabroncs külső gördülési szintje olyan 70 és 72 decibel között helyezkedik el.
Az EU-s abroncsjelölésről szerencsére nagyon könnyen leolvashatjuk azt, hogy az adott guminak milyen a gördülési szintje, ugyanis ezt mindig hullámokkal jelölik nekünk.
A „B” -jelölés 2 hullám ként van feltüntetve az EU-s címkén.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)