APOLLO ALNAC 4G ALL SEASON 215/50R17 95W NÉGYÉVSZAKOS GUMIABRONCS
0 vélemény
- Méret: 215/50R17
- Idény: Négyévszakos
- Márka: APOLLO
- Mintázat: ALNAC 4G ALL SEASON
- Cikkszám: APOAL21550017WAA4A02
- Terhelés index (LI): 95
- Sebesség index (SI): W
-
44 574 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
Az Apollo Alnac 4G All Season négyévszakos gumi minden évszakban jól tapad
Egyre nagyobb piaci részesedést szereznek a négyévszakos gumik, ezen abroncsok között pedig ott van az Apollo Alnac 4G All Season négyévszakos gumi is. Sokan nem szeretnek gumicserével bajlódni, hisz nem tudják megfelelően tárolni az épp nem használt garnitúrát. Vagy épp nem autóznak annyit, hogy megérné két külön szettet megvásárolni. Az is nyomós ok, hogy ha valaki nagyobb flottát irányít, akkor az évenkénti kétszeri gumicsere, illetve a tárolás költségei nagy terhet jelentenének.
Egyre nagyobb teret hódít a négyévszakos
Az enyhe telek is a négyévszakos abroncsok irányába terelik a vásárlókat, hisz ezek a gumik általában nyáron teljesítenek jól és télen, a havas, jeges úton van még fejlődnivalójuk. Azonban az időjárás egyre inkább melegszik, ritkább a nagy hideg, a havazás, a jég, így egyre többen váltanak négyévszakos abroncsra. A teszt eredményeket is érdemes megnézni akkor, ha ilyen abroncsot szeretnénk vásárolni. Az ADAC és más szervezetek, szaklapok is rendszeresen tesztelik a nyári, téli és négyévszakos abroncsokat is.
Tapadás a nedves, havas, száraz úton, hidegben, melegben. Kopás, élettartam, vezetési élmény – csak néhány szempont, melyeket vizsgálnak ezeknél a teszteknél. A vásárlás előtt sokan elolvassák ezeket a teszteket, de az is fontos, hogy mit mondanak a felhasználók, akik már megvásárolták az adott abroncsot. A teszt eredményei és a felhasználói vélemények alapján átfogóbb képet kaphatunk vásárlás előtt az adott abroncsról. Persze érdemes az abroncs címkéjét is tanulmányozni a vásárlás előtt, és mindenképp ügyeljünk a pontos méretre.
Fókuszban az Apollo Alnac 4G All Season négyévszakos gumi
Az Apollo egy középkategóriás abroncsgyártó, székhelye Indiában van. Személyautók, teherautók, ipari gépek számára is kínálnak abroncsokat. Olyan áron, mely mindenki számára elérhető. Az alacsony ár azonban nem megy a minőség rovására. Termékeiket ma már több mint száz országban fogalmazzák, mint Apollo vagy Vredestein termék.
Az Apollo Alnac 4G All Season négyévszakos gumi egy, a személyautók számára kifejlesztett négyévszakos gumi, ami nagy teljesítményt nyújt. Mintázata aszimmetrikus, külső oldala felel az extra stabilitásért, a vállrészének optimalizált kialakítása pedig gondoskodik arról, hogy az abroncs csendes legyen. Ez egy hosszú élettartamú abroncs, amihez a változó mélységű barázdák is hozzájárulnak, az abroncs teljes élettartama alatt ugyanolyan jó teljesítményt nyújt.
A Apollo Alnac 4G All Season négyévszakos gumi emellett egy alacsony gördülési ellenállással bíró abroncs, ami kedvező hatással van az üzemanyag-fogyasztásra. Nem csak pénztárcakímélő, hiszen használatával csökken a szén-dioxid kibocsátás, csökken a környezet terhelése. Többféle sebességindex-szel is kapható, érdemes alaposan áttanulmányozni a címkét a vásárlás előtt. Több mint ötven méretben kapható. Azok számára ajánlják, akik számára fontos, hogy kiváló ár-érték arányú abroncsot vásároljanak, és az ár fejében nem szeretnének lemondani a minőségről sem, a válasz ilyenkor a Apollo Alnac 4G All Season négyévszakos gumi.
Apollo Tyres Ltd autógumi gyártó történelem
Apollo Tyres Ltd a világ 17. legnagyobb gumiabroncs gyártója, 1976-ban alakult, az éves árbevétele 2011-ben 2,5 milliárd dollár. A társaságnak jelenleg négy gyártó egysége van, egy Dél-Afrikában, kettő Zimbabwéban és egy még Hollandiában. Az Indiai hálózat több mint 4.000 márkakereskedővel büszkélkedhet, amelyből több mint 2500 exkluzív üzlet.
Bevételeinek 59%-a Indiából, 28%-a Európából, 13%-a Afrikából adódik össze. Az Apollo gumiabroncs elnyerte a FICCI díjat.
Azt tervezi a cég, hogy 2016-ig a 10. legnagyobb gumiabroncs gyártó lesz a világon, éves bevétele eléri a 6 milliárd dollárt.
2009. Az Apollo Tyres megszerezte a hollandiai székhelyű abroncsgyártó Vredestein Banden BV céget, egy meg nem nevezett összegért.
2013. A legnagyobb dél-afrikai művelete egy eladás, a Sumitomo Rubber Industries of Japan értékesítése.
2013. Az Apollo berendezkedett arra, hogy megszerezzék az amerikai Cooper Tire & Rubber Co., amely várhatóan befejeződik az év végére.
2013. Úgy tűnt, hogy az Apollo Tyres Ltd megvenné az amerikai székhelyű Cooper Tire & Rubber Company-t, mintegy 2,5 milliárd dollárért, de a hatalomátvétel után összeomlott a cég, és jogi csatározások kezdődtek. Neeraj Kanwar elmondta, hogy az Apollo ezentúl csak az európai piacon kíván jelen lenni.
Alul az Apollo autógumi gyártó által gyártott minták felsorolását láthatja. Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek. A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha autógumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket, vagy rendelje meg online!
Telefon: 30/6065-170 Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 215 |
Arány | 50 |
Átmérő (coll) | 17 |
Terhelés index (LI) | 95 |
Sebesség index (SI) | W |
Erősített oldalfal | XL |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Négyévszakos |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | AL21550017WAA4A02 |
Fogyasztás | C |
Fékezés | C |
Zaj | B (71) |
Súly index: 95
A terhelési indexnek, vagy súly indexnek az LI rövidítése az angol Loading index kifejezésből jött. Ez a gumiabroncsokra vonatkozó, kilogrammokban meghatározott értéket jelöli meg, melyet egy táblázatból tudunk kiolvasni. A táblázatban lévő megadott kilogramm értékek azonban csak megfelelő guminyomás mellett érvényesek, ezt a szakemberek is mindig kihangsúlyozzák, ugyanis ahogy csökken a guminyomás, úgy csökken az adott abroncs teherbírása is.
Ez az érték mindig egy-egy kerékre vonatkozik, és lényegében egy súlyhatárt mutat meg, melyet az adott abroncs még károsodás nélkül el tud bírni menet közben. Ha az abroncson az LI 95 gumijelölést látjuk, akkor ebből megtudhatjuk, hogy az adott autógumi maximális terhelhetősége 690 kg. Jellemzően ezek az abroncsok a nagyobb méretű gépjárművek, és a kisbuszok számára lehet ideális választás.
Sebesség index : W
A biztonságos közlekedés, illetve a gumi optimális működése érdekében egyaránt fontos, hogy szem előtt tartsuk az SI (sebesség index) jelölést, ezt pedig a legtöbb esetben az autógyártók is meg szokták határozni. A sebességindex mindig a maximális sebességet határozza meg, amin az adott gumiabroncs nem csak hatékonyan, de biztonságosan is használható. A sebességindex a gumi tapadási, és úttartási tulajdonságaira is hatást gyakorol, éppen emiatt a gyári ajánlástól nem érdemes eltérni. Ha az abroncs oldalfalán a „W” -jelölést látjuk, akkor azt tudhatjuk, hogy az adott gumiabroncsot legfeljebb 270km/h sebességgel használhatjuk. Ezeket az abroncsokat a gyártók már kifejezetten autópályákra, magas sebességekhez fejlesztette ki. Így elmondható, hogy a „W” -jelölésű gumik leginkább azokra a gumira valók, melyek képesek a nagyobb sebességre.
Erősített oldalfal: XL
Az XL abroncsjelölés az „Extra Load” kifejezésből ered, és azokat a gumiabroncsokat jelölik így a gyártók, melyek a hagyományos gumikhoz viszonyítva megnövelt terhelhetőséggel rendelkeznek. Az XL-es gumiabroncsok olyan erősített oldalfallal lettek ellátva, melyek a biztonságos közlekedés mellett a gépjármű terhelhetőségét is növelni tudja menet közben.
Autóvezetőként akkor lehet érdemes XL-es gumiban gondolkoznunk, ha valóban igény van a nagyobb teherbírásra, de annak mindenképpen utána kell járnunk, hogy az autónk bírni fogja-e ezt a megnövelt teherbírást.
Ezekről a gumiabroncsokról tudnunk kell, hogy tartósabbak, erősebbek, és masszívabbak, mint hagyományos társaik, sőt a legtöbb esetben jóval hosszabb élettartammal is rendelkeznek. Még szélsőséges viszonyok között, nagy sebesség mellett is megnövelt tapadást tudnak biztosítani számunkra, illetve jobb lesz a kocsi kezelhetősége is. Ezeket a különleges gumiabroncsokat általában SUV-okhoz, nehéz járművekhez, illetve teherautókhoz, és kisteherautókhoz szokták ajánlani, de jó megoldás lehet még az olyan gépjárművek esetén is, melyek rendszeresen szállítanak nehéz rakományt.
Üzemanyag takarékosság: C
A kötelező EU-besoroláson az üzemanyag hatékonyságról szóló adatokat mindig a gördülési ellenállástól függően határozzák meg. Így az üzemanyag nem csak gazdasági, hanem környezetvédelmi kérdésnek is számít, hiszen a gördülési ellenállás amellett, hogy hatással van arra, hogy a gépjárművünk mennyi üzemanyagot fogyaszt, azt is befolyásolja, hogy mekkora terhet gyakorol a környezetünkre (ebbe beleszámít az is, hogy milyen a CO2 kibocsájtása). Ha a gumiabroncs üzemanyag takarékossági jelölése „C”, akkor az annyit tesz, hogy az adott gumi mérsékelt üzemanyag-hatékonysággal rendelkezik. Ez a jelölés az üzemanyag-hatékonyság középső tartományába tartozik, vagyis valamivel több üzemanyagot fogyaszt a kocsink egy ilyen jelölésű gumival, mint egy „A”, vagy esetleg egy „B” jelölésű abronccsal.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): C
Az EU-s abroncsjelölésen a gyártóknak kötelessége feltüntetni azt, hogy az adott gumiabroncs milyen tapadással rendelkezik a nedves útviszonyok között. A nedves tapadási tényezőket abroncsvásárláskor mindenképpen figyelembe kell vennünk, főleg akkor, ha fontos számunkra a biztonságos, és stabil közlekedés. A kedvező nedves tapadást a gumi a teljes fékerő alkalmazásával tudja biztosítani, rövidebb féktávolság formájában. Ezeket a jelzőket pedig az EU-besorolás több kategóriába sorolja. Az EU címke a gumiabroncs nedves úton való tapadására vonatkozó információi a nedves úton való fékezésre utalnak. A „C”-jelölés ebben az esetben azt jelenti hogy az adott gumiabroncs átlagos fékezési teljesítménnyel rendelkezik nedves útviszonyok között. Ez az „A” -jelöléssel rendelkező abroncsokhoz viszonyítva akár 15%-kal is nagyobb féktávolságot jelenthet az autóvezetők számára.
Külső gördülési zaj: B (71)
Új gumiabroncs vásárlása során érdemes figyelembe vennünk azt is, hogy a kiválasztott abroncsnak milyen a zajszintje. Ezt pedig a szakemberek minden esetben decibelben határozzák meg. A „B” -jelölés bátran nevezhető egy közepes erősségű zajszintnek, amely még nem jelent túlságosan nagy kárt a környezetünkre. Ebben az esetben egy olyan gumiról van szó, mely a megszabott európai (72 decibel) határértéknél legfeljebb 3 decibellel lehet alacsonyabb. Így az adott gumiabroncs külső gördülési szintje olyan 70 és 72 decibel között helyezkedik el.
Az EU-s abroncsjelölésről szerencsére nagyon könnyen leolvashatjuk azt, hogy az adott guminak milyen a gördülési szintje, ugyanis ezt mindig hullámokkal jelölik nekünk.
A „B” -jelölés 2 hullám ként van feltüntetve az EU-s címkén.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)