KLEBER TRANSPRO 205/65R16 107T NYÁRI gumi
0 vélemény
- Méret: 205/65R16
- Idény: Nyári gumi
- Márka: KLEBER
- Mintázat: TRANSPRO
- Cikkszám: KLE311996
- Terhelés index (LI): 107
- Sebesség index (SI): T
-
48 719 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Szállítás
KLEBER TRANSPRO teherautó NYÁRIGUMI
A Kleber TRANSPRO nyárigumi azoknak a fuvarozóknak ideális választás, akik szeretnék minden időjárási viszontagságra felkészíteni mindig bevethető teherautójukat, amelynek nem csak száraz, hanem esős időben is maximális teljesítményt kell nyújtania az utakon. Ez a Kleber autógumi ehhez nyújt kiváló alapot, hiszen öt hosszanti barázdája, valamint a futófelülethez közeli csatornák képesek nagyon gyorsan elvezetni alóla a vízréteget, ezáltal nem kell tartani az aquaplaningtól és még az úttartás hiányosságaitól sem. A tapadást segíti még a tömör vállöv, valamint az egymásba érő mintázati blokkok, amelyek a megfelelő vonóerőről is gondoskodnak.
Amit keres azt nálunk megtalálja ha autógumira van szüksége!
- Nincs vele tisztában milyen méretű gumi kell a kocsijára?
- Rossz méret van a megvásárolt használt autón?
- Kopott a gumija de nem tudja hogy kell-e cserélni?
- Nem biztos abban, hogy mikor cseréje át a téli gumi vagy nyári gumi garnitúrát?
Ha kérdése van, hívja kollégáinkat készséggel állunk rendelkezésére!
Webáruházunkban kiválaszthatja és megrendelheti az adott méretben a Kleber TRANSPRO gumit, vagy további akciós Kleber nyári gumikat is talál.
Átveheti személyesen, vállaljuk a felszerelést is szükség esetén, amit a gumi ára nem tartalmaz, vagy kiszállíttatjuk Önnek az ország teljes területén futárszolgálattal.
Műhelyeinkben a gumiszerelésen kívül végzünk futómű állítást, olajcserét, autószerelést, klíma ellenőrzést és töltést is.
KLEBER gumiabroncs gyártó
1911-ben megépítik a
KLEBER Francia gumigyártó cég gyárát Colombes-ban , ahol az első
abroncs 1911. december 8-án készül el. A társaságot hivatalosan 1910.
július 13-án alapították. A folyamatos fejlesztéseknek és jobb
technológiáknak köszönhetően egyre jobb minőségű gumiabroncsok kerültek
ki a gyárból. A KLEBER-t a tökéletesebb munkára való törekvés vitte
előbbre. FLANC BLANC abroncs és FLANC NOIR abroncs 1935-ben. Az első
abroncs, mely eleganciájáról volt híres, a Chambord és a Versailles
típusú autókra került, amit egy elegáns hölggyel reklámoztak. A második
termék egy terepjáró abroncs volt, a reklámplakátokon egy tuareggel
együtt szerepelt. Ez volt az első alkalom, hogy kutya jelent meg a
reklámokban. A FLANC BLANC abroncshoz egy agár, a FLANC NOIR-hoz pedig
egy farkaskutya kapcsolódott. 1945-ben a háború végén a társaság
székhelyét Párizsba, a Kléber sugárútra helyezi át. Ettől kezdve a cég a
KLEBER-COLOMBES nevet viseli. A névváltoztatással egyidejűleg a
társaság logója is megváltozik. 1947-ben elkészül az első kisteherautó
hógumi: "OURS BLANC". Ezt az abroncsot az eredetiség jellemzi
elnevezésének és az oldalfalon látható ábrának köszönhetően. A logo egy
hófödte hegycsúcsok felé igyekvő jegesmedvét ábrázol. Leállítása komoly
problémát jelentett, egyebek között a "Le Petit" sajtgyár számára,
amely a teljes gépkocsi parkját ezzel az eredetileg havas utakra
tervezett gumiabronccsal szerette volna felszerelni. 1950 tavaszán
Maurice Herzog a KLEBER alkalmazottja június 3-án a francia
Himalája-expedíció élén meghódította a 8078 méter magas Annapurnát
társával, Lachenallal, ahol kitűzték a francia lobogót, a Club Alpin és a
KLEBER-COLOMBES zászlaját. 1951-ben a KLEBER az első beépített
tömlővel gyártott abroncs piacra dobásával forradalmasítja a gumiipart. A
Társaság ezzel a technológiával, jóval előrébb tart, mint a többi
gumiabroncsgyártó.1968-tól a márkanév KLEBER. A Társaság 1962-es
névváltoztatását követően, a márkanév egyszerűbbé válik, a termékek
ezentúl a KLEBER nevet viselik. 1971-been a BOXER a KLEBER márka
kabalájává válik. E kutya jellemzése tökéletesen illik a KLEBER
abroncsra is: masszív, erős, rugalmas, mozgékony, gyors, aktív, előkelő,
elegáns, könnyen irányítható, kezelhető, engedelmes, hűséges. A KLEBER
mindig is kiváló partnerkapcsolatokat ápolt a nagy gépjármű
konstruktőrökkel. Amikor a Renault piacra dobta első városi kisautóját, a
KLEBER volt az első az abroncsgyártók között, akit jóváhagytak. A
DYNAXER termékskála (iránytartó felépítéssel) bevezetésére kerül sor
1999-ben, majd a VIAXER termékskálája 2000-ben, ezt követi a 2004-es
Dynaxer HP2 termékskála piacra dobása . Hogy nedves aszfalton még
nagyobb biztonságot nyújtson , a KLEBER megalkotta a DYNAXER HP2
esőabroncsot. Előnyei: kiváló fékhatás és magatartás még nagyobb
vízrétegen is, továbbá rendkívül jó úttartás száraz talajon. 2006-ban a
KLEBER TRANSPRO piacra dobása, ami nyári gumiabroncs az összes
kishaszon gépjárművekhez, majd 2008-ban a KLEBER KRISALP HP 2 piacra
dobása a téli személyabroncs piacon. A kleber a Michelin csoport tagja,
mely tükrözi a gumiabroncsgyártásban és forgalmazásban való
elhelyezkedésüket is mind minőség mind megbízhatóság terén.
Alul
a Kleber által gyártott gumi minták felsorolását láthatja. Rákattintva
választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek,
amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet. Autógumi
webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta
képének nagyításához. A kiválasztott gumi alatt talál még a
kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is. Ha
gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket,
vagy rendelje meg online!
Telefon:
30/6065-170
Email: info@autogumiakcio.hu
Profil | 205 |
Arány | 65 |
Átmérő (coll) | 16 |
Terhelés index (LI) | 107 |
Sebesség index (SI) | T |
Erősített oldalfal | C |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Nyári gumi |
Felhasználás | Kisteherautó |
Gyártói kód | 311996 |
Fogyasztás | D |
Fékezés | B |
Zaj | B (72) |
Súly index: 107
A súly index/terhelési index (LI) egy olyan numerikus érték, mely megjelöli azt, hogy az adott gumiabroncs milyen maximális súlyhatárt képes elviselni. Ez fontos tényező, főleg a nagyobb kaliberű gépjárművek esetében. A terhelési indexet gyakran LI rövidítéssel is jelölik, ez pedig az angol Load Index kifejezésből ered. A terhelési index a többi fontos információval együtt leolvasható a gumiabroncsok oldalfaláról. Az autógyártók mindig adnak javaslatokat azzal kapcsolatban, hogy milyen terhelési indexel rendelkező abroncsot kell az adott autóhoz vásárolni, ezt a gyári javaslatot pedig mindig szem előtt kell tartanunk gumivásárláskor.
Az LI 107 jelölés azt mutatja meg, hogy az adott abroncs maximális terhelési súlya 975 kg. A 106 LI értékkel rendelkező gumiabroncsokat legtöbbször a teherautók, illetve a terepjárók szokták használni.
Sebesség index : T
A sebesség index és a terhelési index a legtöbb esetben együtt alkotják meg a gumi legfontosabb tulajdonságait, ezért mindkettőt figyelembe kell venni akkor, ha új abroncsot kell vásárolnunk. A sebesség index megmutatja az autóvezető számára azt, hogy a gumiabroncs milyen maximális sebességgel használható biztonságosan. Fontos, hogy a gumi mindig megfeleljen a gyártó által meghatározott előírásoknak, ugyanis az ők mindig meghatározzák azt is, hogy mekkora sebesség indexel rendelkező gumiabroncs lesz tökéletes az adott autóra.
A „T” -sebességindex a legtöbb esetben a kisteherautók, illetve a közepes sebességű személygépjárművek abroncsain szokott megjelenni. Ez pedig azt jelenti, hogy a gumival legfeljebb 190km/h gyorsasággal tudunk hatékonyan, és biztonságosan haladni az úttesten.
Bár igaz, hogy hazánkban a sebességkorlátozás ennél jóval alacsonyabb, ám az autógyártók legtöbbször ezt az értéket szokták javasolni akkor, ha egy személygépjárműről beszélünk. Ez a sebességindex a téli gumiabroncsok esetében igen gyakori, de előfordulhat a nyári, és a négyévszakos társaik esetében is.
Üzemanyag takarékosság: D
Több szempontot is figyelembe kell vennünk akkor, ha a számunkra legtökéletesebb gumiabroncsot szeretnénk megvásárolni. A gumiabroncs legfontosabb tulajdonságait pedig leolvashatjuk az EU-besorolásról, melyet napjainkban már minden abroncsgyártó cég számára kötelező feltüntetni.
Az optimális gumiabroncs kiválasztása során fontos tényező az üzemanyag hatékonysága is. Az autó üzemanyag fogyasztását a gördülési ellenállás is meg tudja határozni, ez pedig akár 20%-ban is befolyásolhatja a gépjármű fogyasztását. A „D” -jelölés ezúttal egy nem túl kedvező fogyasztást jelent, mely valójában magas fogyasztásért, illetve a magas környezeti hatásért is felelős. Az üzemanyag takarékosság „D”-jelölése a gumiabroncsot már egy alacsonyabb kategóriába sorolja, főleg akkor, ha az üzemanyag-megtakarítás az egyik fő szempont. Ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy az autó hosszú távon magasabb üzemeltetési költségekkel tartható csak fenn.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): B
Az EU-s abroncsjelölésen a gumiabroncs gyártóknak kötelező többek között feltüntetniük azt is, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokat tud biztosítani az autóvezetők számára nedves útviszonyok között. A nedves tapadási jellemzőknek pedig egy új gumiabroncs kiválasztása során fontos szempont kell, hogy legyen. Ha nedves úton való vezetésről van szó, akkor a „B” -jelölés még kedvezőnek nevezhető, ez viszonylag rövid féktávolságot jelent, ez pedig a biztonságos, és balesetmentes közlekedést tudja biztosítani még csapadékos időjárási viszonyok között is.
Külső gördülési zaj: B (72)
Új gumiabroncs vásárlása során érdemes figyelembe vennünk azt is, hogy a kiválasztott abroncsnak milyen a zajszintje. Ezt pedig a szakemberek minden esetben decibelben határozzák meg. A „B” -jelölés bátran nevezhető egy közepes erősségű zajszintnek, amely még nem jelent túlságosan nagy kárt a környezetünkre. Ebben az esetben egy olyan gumiról van szó, mely a megszabott európai (72 decibel) határértéknél legfeljebb 3 decibellel lehet alacsonyabb. Így az adott gumiabroncs külső gördülési szintje olyan 70 és 72 decibel között helyezkedik el.
Az EU-s abroncsjelölésről szerencsére nagyon könnyen leolvashatjuk azt, hogy az adott guminak milyen a gördülési szintje, ugyanis ezt mindig hullámokkal jelölik nekünk.
A „B” -jelölés 2 hullám ként van feltüntetve az EU-s címkén.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)