Süti beállítások

KUMHO

616 találat

Mintázatok listája

Kiemelt ajánlat

KUMHO ECOWING ES31 185/65R14 86H NYÁRI gumi
B
B
70
KUMHO ECOWING ES31 185/65R14 86H NYÁRI gumi
23 919 Ft
KUMHO ROAD VENTURE AT61 205/80R16 104S NYÁRI gumi
E
E
72
KUMHO ROAD VENTURE AT61 205/80R16 104S NYÁRI gumi
Erősített oldalfal: XL
25 500 Ft

KUMHO

KUMHO



A Kumho autogumi gyártó bemutatása


“Vásárlók által készített abroncsok, a vásárlók észjárását követve”
A Kumho Tires 50 éves története
 
 
A Kumho Tires Co., Inc. 1960-ban alakult azzal a céllal, hogy olyan abroncsokat gyártson, amelyek teljes mértékben tükrözik a vásárlók igényeit, abban az időben,amikor anyavállalata a Kwangju Buslines cég kiváló minőségű abroncsok beszerzési problémájával küzdött. Abban az időben a koreai autógumi abroncs ipar még gyenge lábakon állt. Bár már létezett Koreában néhány helyi abroncsgyártó, termékeik minősége nem ütötte meg a szabványos mértéket, egyetlen vállalat ajánlatát sem fogadták el a Hadsereg központja által kiírt katonai beszállítási tendereken. A helyi közlekedési vállalatok, beleértve a Kwangju Buslines céget, a Kumho Tires anyavállalatát a kiváló minőségű abroncsok nem megfelelő rendelkezésre állásától szenvedtek, és egymással versenyeztek, hogy kiváló minőségű abroncsokat szerezzenek működésükhöz.
 
A Kwangju városában található 1960-ban naponta mintegy negyven gépcsoporttal 20 abroncsot gyártó szerény kisméretű gyár fejlődésének eredményeképpen a Kumho Tires cég ma már hozzávetőleg 180 ezer abroncsot készít világszerte, többek között Koreában, Kínában és Vietnámban található 8 üzemében. Éves értékesítése 2 trillió és 960 milliárd won volt a 2009. évi globális értékesítési nyilvántartás szerint, és évente exportált áruinak értéke 1,8 milliárd dollár volt, így a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé tartozott.
Az első OE (eredeti berendezés) gyártási megállapodás megkötésére 1968-ban került sor – melynek révén az értékesítési hálózat kibővült és lefedte a közlekedési, a katonai és a jármű ipart Mivel az autóipar a 1960-as években még nem volt túl élénk, a Kumho Tires cég fő vásárlóit az olyan közlekedési vállalatok jelentették, mint a Kwangju Buslines, a Kumho Tires anyacége. A cég 1968-ban
megkötötte első OE szerződését a Shinjin Automobile céggel (mely cég jelenleg a GM Daewoo cég), majd ezt követően kibővítette értékesítési hálózatát annak köszönhetően, hogy beszállítói szerződéseket írt alá a Kia Industry céggel (mely cég jelenleg a KIA Automobile) és a Hyundai Automobile céggel.
 
Az első export értéke 7.700 dollár volt – a cég 45 év alatt 200 ezerszeres növekedést
könyvelhetett el. A cég első exportja Thaiföldre irányult, melynek keretében 7.700 dollár értékű abroncs került értékesítésre.  Az 1960-as éves alatt a Kumho Tires tengerentúli piacait bővítette Délkelet Ázsia és Közel-kelet irányába, többek között Hong Kong, Kuvait, Libanon és Jordánia felé. Jelenleg tengerentúli értékesítésének éves volumene meghaladja az 1,8 milliárd dollárt, és hozzávetőleg a világ 180 országába jut el.
 
Új technológiák! A „világelső‟ cím elnyerésének kihívása
 
Amikor döntés született a Kumho Tires cég létrehozásáról, Koreában már létezett 5 helyi abroncsgyártó cég. In-Cheon Park, a Kumho Tires cég első ügyvezető igazgatója és a Kumho Group alapítója úgy vélte, hogy későn induló cégként a létező abroncspiacra történő betörés egyetlen lehetőségét a vezető technológiák jelentették.  Az alapító ezen filozófiája lett a Kumho cég egyedülálló jellemzője, „elkötelezettsége‟, melynek köszönhetően a Kumho Tires műszaki szaktudása jelentős ütemben fejlődött. Az 1970-es évek során a cég a „nemzeti első‟ innovációk egész sorát hajtotta végre.
 
Az első acél radiál abroncs és az első teherautó és busz radiál abroncs Koreában
 
A kormány azon politikájának köszönhetően, melynek keretében fel akarta futtatni a koreai nehézvegyipart az 1970-es években, az autóipar rohamosan nőtt, melynek eredményeképpen nagy kereslet volt az abroncsok iránt. Emellett a Kumho Tires cég megpróbálta képességeit bővíteni oly módon, hogy műszaki szövetségeket kötött olyan külföldi vállalatokkal, mint Amerika 3. és 4. legnagyobb abroncsgyártói, az Uni Royal és a Mohwak International. Ennek eredményeképpen az alábbi abroncsok gyártására került sor ebben az időben:
- az ország első tömlőmentes abroncsa teherautók és buszok számára (1971)
- hóabroncs expressz buszjáratok számára (1972)
- abroncs a nagy sebességgel történő vezetéshez (1972)
- az ország első acél radiál abroncsa személyautók számára (1975)
- az ország első radiál abroncsa teherautók és buszok számára (1978).
Ebben az időben e termékeket úttörő innovációknak tartották, melyek messze meghaladták egy későn induló gyártó képességeit, továbbá ugródeszkául szolgáltak teljes körű abroncsgyártó technológiák Koreában történő felfuttatásához.
 
A cég műszaki képességeinek köszönhetően számos „világelső‟ megoldással állt elő.
1987-ben a Kumho Tires cég megszerezte azt a tanúsítványt, melynek alapján OEM abroncsokat szállíthatott a GM-nek első koreai cégként, mely a cégnek a globális piac által történő elismerését tükrözte. Azóta a cég bemutatta világszínvonalú technológiáit különböző innovatív termékeken keresztül.
1999-ben a cég az ország első és a világ negyedik laposan futó abroncsát állította elő, mely stabil működést tett lehetővé 80km/órás sebességnél, defekt esetén
2006-ban a cég megjelent a világ első levendula illatú aromás abroncsával
2006-ban a cég megjelent a világ első 32” UHP abroncsával
2008-ban pedig a világ első 15-ös sorozatú abroncsával állt elő a szuperautók számára.
 
Az egyetlen cég, mely cég rendelkezik repülőgép abroncsok előállításához szükséges technológiákkal Koreában.
 

A világon csak 5 vállalat képes csúcsszintű technológiákat igénylő repülőgép abroncsok gyártására és exportálására.

A Kumho Tires cég műszaki innovációk iránti elkötelezettségének köszönhetően olyan területekkel kezdett foglalkozni, ahol a csúcstechnológia alapkövetelmény. Elsősorban a 150°C feletti hőt és súrlódást is kiálló harci repülők, valamint a 400-nál több utast szállító polgári repülőgépek abroncsai esetében, melyeknél a biztonság elsőrendű prioritás, „csúcsszínvonalú abroncs technológiákat‟ igényelnek. Például a B737-400-as polgári repülőgépeknek 350 tonnás súlyt (16,7 tonna per abroncs), valamint 220psi tágulási nyomást (lásd 30psi a személyautók esetében), 362km/h felszállási sebességet és 250°C-ot meghaladó hőt kell kibírniuk.
Az 1970-es években a Kumho Tires 4 repülőgép abroncs szabványt vezetett be először Koreában, és megszerezte az U.S. Air Force minősítési bizonyítványát. Jelenleg kizárólag harci repülőgépek számára gyárt abroncsokat. Ennek alapján a vállalat befejezte polgári repülőgép abroncsainak fejlesztését és megszerezte a koreai kormány és az U.S. Federal Aviation Administration /Szövetségi Légügyi Hivatal/ tanúsítványait. Jelenleg a Kumho Tires cég a polgári repülőgépgyártó cégek
tanúsítványainak beszerzését intézi. Az abroncsgyártók úgy tekintenek a repülőgépabroncsok területére, mint „a csúcstechnológia mérföldkövére‟. A világon csak 5 vállalat képes repülőgépabroncsokat gyártani és exportálni a világpiacra, mivel ehhez csúcstechnológiára és K+F befektetésre van szükség, továbbá kifejlesztése viszonylag hosszú időt vesz igénybe.
Az abroncstechnológiák mesterműve – a versenyautó abroncsok
A versenyautózás egyik alapeleme az abroncsok minősége, mivel a (300km/h-t meghaladó) nagysebességű vezetés és az éles kanyarok bevétele az abroncsoktól függ. Az általánosságban használt abroncsoktól eltérően a versenyautó abroncsoknak a legrosszabb feltételek mellett is csúcsteljesítményt kell produkálniuk. Ultrakönnyűnek és nagy erősségűnek kell lenniük, valamint a legmodernebb anyagokból kell készülniük, hogy a gyorsítási erőt egyenes haladás mellett továbbítani tudják. Továbbá a futófelület tervezési szaktudás alapvető a súly kiegyensúlyozása és az autótest föld közelében tartása érdekében, nagysebességű kanyarvételkor. Az abroncsgyártók versenyeznek azért a lehetőségért, hogy terméküket a motorsportok hivatalos abroncsának válasszák ki, és szponzorálják
a jelentős versenyeket, az ismert versenyzőket, illetve csapatokat, hogy rajtuk keresztül is be tudják mutatni legjobb műszaki megoldásaikat.
 
Versenyautó abroncsok fejlesztése az 1990-es évektől kezdve
 
A motorsportokkal együttműködve történő műszaki fejlesztés és marketing jelentőségét felismerve a Kumho Tires cég teljes erőbedobással hozzáfogott a versenyautó abroncsok fejlesztéséhez, amikor 1990-ben létrehozta a Kumho America Technical Center (KATC) kutatóintézetet az Egyesült Államokban. Azt követően, hogy részt vett az angol MG Owners Club sorozatban 1992-ben, támogatta a Fast Co. céget 300 versenyabronccsal még abban az évben.
 
Ezt követően az abroncsoknak egy széles körét fejlesztette ki és exportálta az Egyesült Államokba és más országokba, többek között a VICTORACER V700, ECSTA V700 (V70A) és S700 on-road abroncsokat, és az R700 és R800 off-road abroncsokat. Emellett megjelent a piacon a C03 (száraz) és TW0l (nedves) Tarmac abroncsokkal is.
A Kumho Tires céget választotta ki hivatalos abroncs beszállítójának a 2000 Changwon F3 Bajnokság, miután kiütötte a helyéről a japán Yokohama Tires céget. Ez adta meg a lendületet a Kumho Tires cégnek, hogy a nemzetközi motorsport iparág mai legjobb márkájává váljon. A Kumho ECSTA abroncsáról elismerően nyilatkozott számos motorsport képviselő, kiemelkedő tartósságának köszönhetően, és hivatalos abroncsbeszállítója lett a 2002 France F3, a Marlboro Masters F3 és 2003
F3 Euro versenysorozatoknak.
Jelenleg a Kumho Tires a F3  1. számú márkája, piaci részesedése hozzávetőleg 40%. A cég a Masters F3, ausztrál F3 bajnokság és az olasz F3 bajnokság, valamint a világ legnagyobb F3 Euro versenysorozatának hivatalos abroncsbeszállítója. Emellett nagy hírnévre tett szert, mivel jelentős mértékben hozzájárult Korea versenyképességének fellendítéséhez, melynek köszönhetően 2009-ben a Ministry of Knowledge Economy /Tudás Gazdaság Minisztériuma/ a világ legjobb termékei
egyikének választotta ki a cég termékeit. Az F3 abroncsok kifejlesztésén keresztül szerzett alapvető műszaki képességek alapján a Kumho Tires részt vesz a világ legfontosabb motorsport versenyein és további erőfeszítéseket tesz a műszaki fejlődés jegyében. A cég már kifejlesztett egy F1 abroncs prototípust, és jelenleg tovább gyorsítja az F1 abroncsok bevezetését, melynek érdekében egy stabilabb infrastruktúra felépítésén fáradozik, és további  befektetéseket eszközöl a K+F tevékenységekbe.
 
A tengerentúli piacok meghódítása
 
Az 1990-es évek óta a Kumho Tires hozzáfogott a tengerentúli piacokon történő aktív
terjeszkedéshez, melyet külföldi leányvállalatai kezdeményeztek. 1992-ben megváltoztatta a tengerentúli piacokat irányító vezetői rendszerét, hogy nagyobb hatáskört biztosítson az egyes külföldi leányvállalatok regionális igazgatóinak a jobb és gyorsabb döntéshozatal érdekében. Továbbá hazai szakértőket delegált a leányvállalatokhoz, hogy tovább fokozza az új piacok és az értékesítési
hálózatok terén végzett úttörő munka hatékonyságát.
 
A Kumho Tires a legfiatalabb cég a világ 10 vezető abroncsgyártója közül
 
A tengerentúli piacok irányítása terén végrehajtott változtatásoknak, a Goksung radiál abroncs üzem befejezésének, valamint a belföldi igény és az export növekedésének köszönhetően a Kumho Tires 585 millió won bevételt könyvelhetett el 1990-ben, ami 45,5 %-os növekedést jelentett az előző évhez képest, és a világ 11. legnagyobb beszállítójának rangjára emelte a céget értékesítési volumenét tekintve. 1991-ben a cég belépett a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé, 703 millió dolláros bevételével, ami 32,5 %-os növekedést jelentett 1990-hez képest, majd két egymást követő éven át megőrizte ezt a pozícióját. Ez a cég hozzávetőleg 30 éves abroncsgyártás melletti elkötelezettségének az eredménye.  Az 50. születésnapjának ünneplésekor a Kumho Tires a világ legfiatalabb cége volt a világ 10 legnagyobb autógyártója között.
 
A világ legjelentősebb abroncsgyártóinak bevételei és alapítási évei
Rangsor Név Bevétel (2009) Bevétel (2008) Alapítás éve( Egység: 100 millió dollár)
1 Bridgestone 224 254 1931
2 Michelin 190 226 1889
3 Goodyear 158 192 1898
4 Continental 77 95 1871
5 Pirelli 55 60 1872
6 Sumitomo 41 48 1925
7 Hankook Tire 39 37 1941
8 Cooper 27 29 1926
9 Kumho Tires 22 26 1960
10 Yokohama * 34 40 1917
 (Forrás: Modern Tire Dealer, 2010 január)
 
Világszerte 4 K+F központ foglalkozik testreszabott abroncsok fejlesztésével
A helyi igényeknek megfelelő abroncsok kifejlesztésének ötlete – a vásárlók igényeinek kielégítése –vezérelte a Kumho Tires cég létrehozását. Globális K+F hálózatának kiépítéséhez 1981-ben fogott hozzá, amikor felépítette a Korea Research and Development Center (KRDC) kutatóközpontot Kwangju városában, Koreában. Ezt követően a vállalat a hálózat kiépítését számos további K+F központ felállításával folytatta, "lokalizációs" stratégiájának végrehajtása érdekében, többek között
1990-ben létrehozta a Kumho America Technical Center (KATC) központot, továbbá 1998-ban létrehozta a Kumho Europe Technical Center (KETC) központot Angliában, Birmingham-ben, és egy központot Buchholz-ban, Németországban, majd 2005-ben a Kumho China Technical Center (KCTC) központot Tianjin-ben, Kínában.
 
Az éves termelés 65 millió egység, melyet világszerte 8 üzemben állítanak elő, többek között Koreában, Kínában és Vietnámban. Koreán belül Kwangju-ban, Goksung-ban és Pyungtak-ban üzemelő 3 gyárnak köszönhetően a Kumho Tires megtette az első lépéseket a kínai piacra történő belépés terén 1994-ben, a nemzetközi abroncsgyártó cégek közül elsőként. Az ÁZSIAI piacra történő betörés jegyében és gyártási bázisának diverzifikálása érdekében gyártósorokat hozott létre Vietnámban, a Kínában létrehozott 4 gyártóüzem mellett (Nanjing, Tianjin, Changchun, Nanjing TBR).
Befektetés a jövőbe – környezetbarát és sportorientált marketing. A Kumho Tires környezetvédelemmel kapcsolatos 3 kulcsfontosságú elképzelésének (a jobb üzemanyag hatékonyság, az alacsonyabb zajszint és az alacsonyabb kopási sebesség) eredményeképpen a cég kutatási tevékenysége elkezdett a környezetbarát abroncsokkal foglalkozni. A Kumho Tires környezetbarát vezető rendszert alkalmaz a fokozott tartósságú és használhatóságú abroncsok fejlesztése és gyártása terén, a teljes folyamat során, kezdve az abroncs gyártásától a hulladék ártalmatlanításáig. Ennek köszönhetően a helyi abroncsgyártók közül a cég rendelkezik a legtöbb környezetbarát tanúsítvánnyal, beleértve az ISO14001 tanúsítványt, melyet elsőként szerzett meg a koreai abroncs iparágon belül, valamint a Nordic Eco-címkét, melyet elsőként szerzett meg világ abroncsgyártói közül.
 
Az Ecowing (KH19) nevű környezetbarát abroncs 10%-os üzemanyag megtakarítást tesz lehetővé és hatásosan csökkenti a CO2 kibocsátást annak köszönhetően, hogy csökkenti a környezetre káros anyagok kibocsátását és javítja a gördülési ellenállást, mely jellemzők a gépkocsik üzemanyag hatékonyságával szoros összefüggésben vannak. Ha ezzel az abronccsal utazik 20.000 km-t egy adott évben, akkor olyan jelentős eredményt érhet el, ami 236 fa ültetésének felel meg.
 
A Manchester United szponzorálása 2007 óta
A Kumho Tires számára a sebességet és a lelkesedést megtestesítő sportok azok a területek, ahol közvetlenül szemléltetni tudja abroncsainak csúcsteljesítményét és azon meggyőződését, hogy sikeres lesz a világpiacon. A Manchester United csapatot a cég 2007 óta szponzorálja. Ez a Kumho Tires számára amellett, hogy bevétel növekedést és márka ismertség fokozást jelent, számos egyéb előnnyel is jár annak köszönhetően, hogy felhasználja az MU imázsát arra a célra, hogy kiemelje
termékeinek kiváló minőségét és fokozza a márka imázsának általános ismertségét.

 
Gyártóüzemek:  összesen 8. 3 Koreában (Kwangju, Goksung, Pyungtack) és 4 Kínában (Nanjing, Tianjin, Changchun, Nanjing TBR) és 1 Vietnámban.
Alkalmazottak száma: 11.000 belföldön és külföldön K+F központok: Összesen 4. Kwangju (Korea), Akron (U.S.), Birmingham (Anglia), Tianjin (Kína)
Gyártás: évente 65 millió egység (hozzávetőleg 180 ezer egység per nap)
Értékesítés: 2 trillió és 960 milliárd won (beleértve a 2009. évi tengerentúli értékesítéseket) Export: évente hozzávetőleg 1,8 milliárd dollár 180 országba
2010 A vállalat alapításának 50. évfordulóját ünnepli Korea második, a világ  9-ik legnagyobb gumigyártója a  Kumho. Gumiabroncsai a fejlesztéseknek köszönhetően a világ élvonalába tartoznak, a teszteken kiváló eredményeket érnek el.  Elismertségüket jelzi, hogy több autógyártó választja első szerelt abroncsnak a Kumho-t, pl.: Mercedes, Mitsubishi, Volkswagen,  Kia, Hyundai és Chevrolet. Autógumi webáruházunkban kedvére válogathat a Kumho Kínálatából, megrendelheti online, vagy telefonon hívja ügyfélszolgálatunkat. Ha nem találja az áruházunkban a szükséges méretet vagy gumi mintát, hívjon és mi megpróbáljuk beszerezni külföldi gumiabroncs kereskedőktől.  

Korszerűen felszerelt műhelyeinkben a következő szolgáltatásokkal állunk rendelkezésére: Gumiszerelés , centrírozás, felni javítás, futómű javítás és állítás, olajcsere, klímatöltés, keréktárolás, autószerelés.  


Alul a Kumho által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.  Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet.   Autógumi webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.   A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta képének nagyításához.  A kiválasztott gumi alatt talál még a kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is.  Ha gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket, vagy rendelje meg online!


            Telefon: 30/6065-170                                                                                  
            Email:  info@autogumiakcio.hu