HÍVJ MINKET
MÉRET SZERINT
KERESÉS

KUMHO téli és nyári gumiabroncs minták



A Kumho autogumi gyártó bemutatása


“Vásárlók által készített abroncsok, a vásárlók észjárását követve”
A Kumho Tires 50 éves története
 
 
A Kumho Tires Co., Inc. 1960-ban alakult azzal a céllal, hogy olyan abroncsokat gyártson, amelyek teljes mértékben tükrözik a vásárlók igényeit, abban az időben,amikor anyavállalata a Kwangju Buslines cég kiváló minőségű abroncsok beszerzési problémájával küzdött. Abban az időben a koreai autógumi abroncs ipar még gyenge lábakon állt. Bár már létezett Koreában néhány helyi abroncsgyártó, termékeik minősége nem ütötte meg a szabványos mértéket, egyetlen vállalat ajánlatát sem fogadták el a Hadsereg központja által kiírt katonai beszállítási tendereken. A helyi közlekedési vállalatok, beleértve a Kwangju Buslines céget, a Kumho Tires anyavállalatát a kiváló minőségű abroncsok nem megfelelő rendelkezésre állásától szenvedtek, és egymással versenyeztek, hogy kiváló minőségű abroncsokat szerezzenek működésükhöz.
 
A Kwangju városában található 1960-ban naponta mintegy negyven gépcsoporttal 20 abroncsot gyártó szerény kisméretű gyár fejlődésének eredményeképpen a Kumho Tires cég ma már hozzávetőleg 180 ezer abroncsot készít világszerte, többek között Koreában, Kínában és Vietnámban található 8 üzemében. Éves értékesítése 2 trillió és 960 milliárd won volt a 2009. évi globális értékesítési nyilvántartás szerint, és évente exportált áruinak értéke 1,8 milliárd dollár volt, így a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé tartozott.
Az első OE (eredeti berendezés) gyártási megállapodás megkötésére 1968-ban került sor – melynek révén az értékesítési hálózat kibővült és lefedte a közlekedési, a katonai és a jármű ipart Mivel az autóipar a 1960-as években még nem volt túl élénk, a Kumho Tires cég fő vásárlóit az olyan közlekedési vállalatok jelentették, mint a Kwangju Buslines, a Kumho Tires anyacége. A cég 1968-ban
megkötötte első OE szerződését a Shinjin Automobile céggel (mely cég jelenleg a GM Daewoo cég), majd ezt követően kibővítette értékesítési hálózatát annak köszönhetően, hogy beszállítói szerződéseket írt alá a Kia Industry céggel (mely cég jelenleg a KIA Automobile) és a Hyundai Automobile céggel.
 
Az első export értéke 7.700 dollár volt – a cég 45 év alatt 200 ezerszeres növekedést
könyvelhetett el. A cég első exportja Thaiföldre irányult, melynek keretében 7.700 dollár értékű abroncs került értékesítésre.  Az 1960-as éves alatt a Kumho Tires tengerentúli piacait bővítette Délkelet Ázsia és Közel-kelet irányába, többek között Hong Kong, Kuvait, Libanon és Jordánia felé. Jelenleg tengerentúli értékesítésének éves volumene meghaladja az 1,8 milliárd dollárt, és hozzávetőleg a világ 180 országába jut el.
 
Új technológiák! A „világelső‟ cím elnyerésének kihívása
 
Amikor döntés született a Kumho Tires cég létrehozásáról, Koreában már létezett 5 helyi abroncsgyártó cég. In-Cheon Park, a Kumho Tires cég első ügyvezető igazgatója és a Kumho Group alapítója úgy vélte, hogy későn induló cégként a létező abroncspiacra történő betörés egyetlen lehetőségét a vezető technológiák jelentették.  Az alapító ezen filozófiája lett a Kumho cég egyedülálló jellemzője, „elkötelezettsége‟, melynek köszönhetően a Kumho Tires műszaki szaktudása jelentős ütemben fejlődött. Az 1970-es évek során a cég a „nemzeti első‟ innovációk egész sorát hajtotta végre.
 
Az első acél radiál abroncs és az első teherautó és busz radiál abroncs Koreában
 
A kormány azon politikájának köszönhetően, melynek keretében fel akarta futtatni a koreai nehézvegyipart az 1970-es években, az autóipar rohamosan nőtt, melynek eredményeképpen nagy kereslet volt az abroncsok iránt. Emellett a Kumho Tires cég megpróbálta képességeit bővíteni oly módon, hogy műszaki szövetségeket kötött olyan külföldi vállalatokkal, mint Amerika 3. és 4. legnagyobb abroncsgyártói, az Uni Royal és a Mohwak International. Ennek eredményeképpen az alábbi abroncsok gyártására került sor ebben az időben:
- az ország első tömlőmentes abroncsa teherautók és buszok számára (1971)
- hóabroncs expressz buszjáratok számára (1972)
- abroncs a nagy sebességgel történő vezetéshez (1972)
- az ország első acél radiál abroncsa személyautók számára (1975)
- az ország első radiál abroncsa teherautók és buszok számára (1978).
Ebben az időben e termékeket úttörő innovációknak tartották, melyek messze meghaladták egy későn induló gyártó képességeit, továbbá ugródeszkául szolgáltak teljes körű abroncsgyártó technológiák Koreában történő felfuttatásához.
 
A cég műszaki képességeinek köszönhetően számos „világelső‟ megoldással állt elő.
1987-ben a Kumho Tires cég megszerezte azt a tanúsítványt, melynek alapján OEM abroncsokat szállíthatott a GM-nek első koreai cégként, mely a cégnek a globális piac által történő elismerését tükrözte. Azóta a cég bemutatta világszínvonalú technológiáit különböző innovatív termékeken keresztül.
1999-ben a cég az ország első és a világ negyedik laposan futó abroncsát állította elő, mely stabil működést tett lehetővé 80km/órás sebességnél, defekt esetén
2006-ban a cég megjelent a világ első levendula illatú aromás abroncsával
2006-ban a cég megjelent a világ első 32” UHP abroncsával
2008-ban pedig a világ első 15-ös sorozatú abroncsával állt elő a szuperautók számára.
 
Az egyetlen cég, mely cég rendelkezik repülőgép abroncsok előállításához szükséges technológiákkal Koreában.
 

A világon csak 5 vállalat képes csúcsszintű technológiákat igénylő repülőgép abroncsok gyártására és exportálására.

A Kumho Tires cég műszaki innovációk iránti elkötelezettségének köszönhetően olyan területekkel kezdett foglalkozni, ahol a csúcstechnológia alapkövetelmény. Elsősorban a 150°C feletti hőt és súrlódást is kiálló harci repülők, valamint a 400-nál több utast szállító polgári repülőgépek abroncsai esetében, melyeknél a biztonság elsőrendű prioritás, „csúcsszínvonalú abroncs technológiákat‟ igényelnek. Például a B737-400-as polgári repülőgépeknek 350 tonnás súlyt (16,7 tonna per abroncs), valamint 220psi tágulási nyomást (lásd 30psi a személyautók esetében), 362km/h felszállási sebességet és 250°C-ot meghaladó hőt kell kibírniuk.
Az 1970-es években a Kumho Tires 4 repülőgép abroncs szabványt vezetett be először Koreában, és megszerezte az U.S. Air Force minősítési bizonyítványát. Jelenleg kizárólag harci repülőgépek számára gyárt abroncsokat. Ennek alapján a vállalat befejezte polgári repülőgép abroncsainak fejlesztését és megszerezte a koreai kormány és az U.S. Federal Aviation Administration /Szövetségi Légügyi Hivatal/ tanúsítványait. Jelenleg a Kumho Tires cég a polgári repülőgépgyártó cégek
tanúsítványainak beszerzését intézi. Az abroncsgyártók úgy tekintenek a repülőgépabroncsok területére, mint „a csúcstechnológia mérföldkövére‟. A világon csak 5 vállalat képes repülőgépabroncsokat gyártani és exportálni a világpiacra, mivel ehhez csúcstechnológiára és K+F befektetésre van szükség, továbbá kifejlesztése viszonylag hosszú időt vesz igénybe.
Az abroncstechnológiák mesterműve – a versenyautó abroncsok
A versenyautózás egyik alapeleme az abroncsok minősége, mivel a (300km/h-t meghaladó) nagysebességű vezetés és az éles kanyarok bevétele az abroncsoktól függ. Az általánosságban használt abroncsoktól eltérően a versenyautó abroncsoknak a legrosszabb feltételek mellett is csúcsteljesítményt kell produkálniuk. Ultrakönnyűnek és nagy erősségűnek kell lenniük, valamint a legmodernebb anyagokból kell készülniük, hogy a gyorsítási erőt egyenes haladás mellett továbbítani tudják. Továbbá a futófelület tervezési szaktudás alapvető a súly kiegyensúlyozása és az autótest föld közelében tartása érdekében, nagysebességű kanyarvételkor. Az abroncsgyártók versenyeznek azért a lehetőségért, hogy terméküket a motorsportok hivatalos abroncsának válasszák ki, és szponzorálják
a jelentős versenyeket, az ismert versenyzőket, illetve csapatokat, hogy rajtuk keresztül is be tudják mutatni legjobb műszaki megoldásaikat.
 
Versenyautó abroncsok fejlesztése az 1990-es évektől kezdve
 
A motorsportokkal együttműködve történő műszaki fejlesztés és marketing jelentőségét felismerve a Kumho Tires cég teljes erőbedobással hozzáfogott a versenyautó abroncsok fejlesztéséhez, amikor 1990-ben létrehozta a Kumho America Technical Center (KATC) kutatóintézetet az Egyesült Államokban. Azt követően, hogy részt vett az angol MG Owners Club sorozatban 1992-ben, támogatta a Fast Co. céget 300 versenyabronccsal még abban az évben.
 
Ezt követően az abroncsoknak egy széles körét fejlesztette ki és exportálta az Egyesült Államokba és más országokba, többek között a VICTORACER V700, ECSTA V700 (V70A) és S700 on-road abroncsokat, és az R700 és R800 off-road abroncsokat. Emellett megjelent a piacon a C03 (száraz) és TW0l (nedves) Tarmac abroncsokkal is.
A Kumho Tires céget választotta ki hivatalos abroncs beszállítójának a 2000 Changwon F3 Bajnokság, miután kiütötte a helyéről a japán Yokohama Tires céget. Ez adta meg a lendületet a Kumho Tires cégnek, hogy a nemzetközi motorsport iparág mai legjobb márkájává váljon. A Kumho ECSTA abroncsáról elismerően nyilatkozott számos motorsport képviselő, kiemelkedő tartósságának köszönhetően, és hivatalos abroncsbeszállítója lett a 2002 France F3, a Marlboro Masters F3 és 2003
F3 Euro versenysorozatoknak.
Jelenleg a Kumho Tires a F3  1. számú márkája, piaci részesedése hozzávetőleg 40%. A cég a Masters F3, ausztrál F3 bajnokság és az olasz F3 bajnokság, valamint a világ legnagyobb F3 Euro versenysorozatának hivatalos abroncsbeszállítója. Emellett nagy hírnévre tett szert, mivel jelentős mértékben hozzájárult Korea versenyképességének fellendítéséhez, melynek köszönhetően 2009-ben a Ministry of Knowledge Economy /Tudás Gazdaság Minisztériuma/ a világ legjobb termékei
egyikének választotta ki a cég termékeit. Az F3 abroncsok kifejlesztésén keresztül szerzett alapvető műszaki képességek alapján a Kumho Tires részt vesz a világ legfontosabb motorsport versenyein és további erőfeszítéseket tesz a műszaki fejlődés jegyében. A cég már kifejlesztett egy F1 abroncs prototípust, és jelenleg tovább gyorsítja az F1 abroncsok bevezetését, melynek érdekében egy stabilabb infrastruktúra felépítésén fáradozik, és további  befektetéseket eszközöl a K+F tevékenységekbe.
 
A tengerentúli piacok meghódítása
 
Az 1990-es évek óta a Kumho Tires hozzáfogott a tengerentúli piacokon történő aktív
terjeszkedéshez, melyet külföldi leányvállalatai kezdeményeztek. 1992-ben megváltoztatta a tengerentúli piacokat irányító vezetői rendszerét, hogy nagyobb hatáskört biztosítson az egyes külföldi leányvállalatok regionális igazgatóinak a jobb és gyorsabb döntéshozatal érdekében. Továbbá hazai szakértőket delegált a leányvállalatokhoz, hogy tovább fokozza az új piacok és az értékesítési
hálózatok terén végzett úttörő munka hatékonyságát.
 
A Kumho Tires a legfiatalabb cég a világ 10 vezető abroncsgyártója közül
 
A tengerentúli piacok irányítása terén végrehajtott változtatásoknak, a Goksung radiál abroncs üzem befejezésének, valamint a belföldi igény és az export növekedésének köszönhetően a Kumho Tires 585 millió won bevételt könyvelhetett el 1990-ben, ami 45,5 %-os növekedést jelentett az előző évhez képest, és a világ 11. legnagyobb beszállítójának rangjára emelte a céget értékesítési volumenét tekintve. 1991-ben a cég belépett a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé, 703 millió dolláros bevételével, ami 32,5 %-os növekedést jelentett 1990-hez képest, majd két egymást követő éven át megőrizte ezt a pozícióját. Ez a cég hozzávetőleg 30 éves abroncsgyártás melletti elkötelezettségének az eredménye.  Az 50. születésnapjának ünneplésekor a Kumho Tires a világ legfiatalabb cége volt a világ 10 legnagyobb autógyártója között.
 
A világ legjelentősebb abroncsgyártóinak bevételei és alapítási évei
Rangsor Név Bevétel (2009) Bevétel (2008) Alapítás éve( Egység: 100 millió dollár)
1 Bridgestone 224 254 1931
2 Michelin 190 226 1889
3 Goodyear 158 192 1898
4 Continental 77 95 1871
5 Pirelli 55 60 1872
6 Sumitomo 41 48 1925
7 Hankook Tire 39 37 1941
8 Cooper 27 29 1926
9 Kumho Tires 22 26 1960
10 Yokohama * 34 40 1917
 (Forrás: Modern Tire Dealer, 2010 január)
 
Világszerte 4 K+F központ foglalkozik testreszabott abroncsok fejlesztésével
A helyi igényeknek megfelelő abroncsok kifejlesztésének ötlete – a vásárlók igényeinek kielégítése –vezérelte a Kumho Tires cég létrehozását. Globális K+F hálózatának kiépítéséhez 1981-ben fogott hozzá, amikor felépítette a Korea Research and Development Center (KRDC) kutatóközpontot Kwangju városában, Koreában. Ezt követően a vállalat a hálózat kiépítését számos további K+F központ felállításával folytatta, "lokalizációs" stratégiájának végrehajtása érdekében, többek között
1990-ben létrehozta a Kumho America Technical Center (KATC) központot, továbbá 1998-ban létrehozta a Kumho Europe Technical Center (KETC) központot Angliában, Birmingham-ben, és egy központot Buchholz-ban, Németországban, majd 2005-ben a Kumho China Technical Center (KCTC) központot Tianjin-ben, Kínában.
 
Az éves termelés 65 millió egység, melyet világszerte 8 üzemben állítanak elő, többek között Koreában, Kínában és Vietnámban. Koreán belül Kwangju-ban, Goksung-ban és Pyungtak-ban üzemelő 3 gyárnak köszönhetően a Kumho Tires megtette az első lépéseket a kínai piacra történő belépés terén 1994-ben, a nemzetközi abroncsgyártó cégek közül elsőként. Az ÁZSIAI piacra történő betörés jegyében és gyártási bázisának diverzifikálása érdekében gyártósorokat hozott létre Vietnámban, a Kínában létrehozott 4 gyártóüzem mellett (Nanjing, Tianjin, Changchun, Nanjing TBR).
Befektetés a jövőbe – környezetbarát és sportorientált marketing. A Kumho Tires környezetvédelemmel kapcsolatos 3 kulcsfontosságú elképzelésének (a jobb üzemanyag hatékonyság, az alacsonyabb zajszint és az alacsonyabb kopási sebesség) eredményeképpen a cég kutatási tevékenysége elkezdett a környezetbarát abroncsokkal foglalkozni. A Kumho Tires környezetbarát vezető rendszert alkalmaz a fokozott tartósságú és használhatóságú abroncsok fejlesztése és gyártása terén, a teljes folyamat során, kezdve az abroncs gyártásától a hulladék ártalmatlanításáig. Ennek köszönhetően a helyi abroncsgyártók közül a cég rendelkezik a legtöbb környezetbarát tanúsítvánnyal, beleértve az ISO14001 tanúsítványt, melyet elsőként szerzett meg a koreai abroncs iparágon belül, valamint a Nordic Eco-címkét, melyet elsőként szerzett meg világ abroncsgyártói közül.
 
Az Ecowing (KH19) nevű környezetbarát abroncs 10%-os üzemanyag megtakarítást tesz lehetővé és hatásosan csökkenti a CO2 kibocsátást annak köszönhetően, hogy csökkenti a környezetre káros anyagok kibocsátását és javítja a gördülési ellenállást, mely jellemzők a gépkocsik üzemanyag hatékonyságával szoros összefüggésben vannak. Ha ezzel az abronccsal utazik 20.000 km-t egy adott évben, akkor olyan jelentős eredményt érhet el, ami 236 fa ültetésének felel meg.
 
A Manchester United szponzorálása 2007 óta
A Kumho Tires számára a sebességet és a lelkesedést megtestesítő sportok azok a területek, ahol közvetlenül szemléltetni tudja abroncsainak csúcsteljesítményét és azon meggyőződését, hogy sikeres lesz a világpiacon. A Manchester United csapatot a cég 2007 óta szponzorálja. Ez a Kumho Tires számára amellett, hogy bevétel növekedést és márka ismertség fokozást jelent, számos egyéb előnnyel is jár annak köszönhetően, hogy felhasználja az MU imázsát arra a célra, hogy kiemelje
termékeinek kiváló minőségét és fokozza a márka imázsának általános ismertségét.

 
Gyártóüzemek:  összesen 8. 3 Koreában (Kwangju, Goksung, Pyungtack) és 4 Kínában (Nanjing, Tianjin, Changchun, Nanjing TBR) és 1 Vietnámban.
Alkalmazottak száma: 11.000 belföldön és külföldön K+F központok: Összesen 4. Kwangju (Korea), Akron (U.S.), Birmingham (Anglia), Tianjin (Kína)
Gyártás: évente 65 millió egység (hozzávetőleg 180 ezer egység per nap)
Értékesítés: 2 trillió és 960 milliárd won (beleértve a 2009. évi tengerentúli értékesítéseket) Export: évente hozzávetőleg 1,8 milliárd dollár 180 országba
2010 A vállalat alapításának 50. évfordulóját ünnepli Korea második, a világ  9-ik legnagyobb gumigyártója a  Kumho. Gumiabroncsai a fejlesztéseknek köszönhetően a világ élvonalába tartoznak, a teszteken kiváló eredményeket érnek el.  Elismertségüket jelzi, hogy több autógyártó választja első szerelt abroncsnak a Kumho-t, pl.: Mercedes, Mitsubishi, Volkswagen,  Kia, Hyundai és Chevrolet. Autógumi webáruházunkban kedvére válogathat a Kumho Kínálatából, megrendelheti online, vagy telefonon hívja ügyfélszolgálatunkat. Ha nem találja az áruházunkban a szükséges méretet vagy gumi mintát, hívjon és mi megpróbáljuk beszerezni külföldi gumiabroncs kereskedőktől.  

Korszerűen felszerelt műhelyeinkben a következő szolgáltatásokkal állunk rendelkezésére: Gumiszerelés , centrírozás, felni javítás, futómű javítás és állítás, olajcsere, klímatöltés, keréktárolás, autószerelés.  


Alul a Kumho által gyártott gumi minták felsorolását láthatja.  Rákattintva választhat, hogy ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek, amit az oldalunkon keresztül meg is rendelhet.   Autógumi webáruházunkban vásárolt abroncsát kérésre házhoz is szállítunk Önnek.   A méretekre kattintva átkerül a gumi részletes leírásához, a minta képének nagyításához.  A kiválasztott gumi alatt talál még a kiválasztott méretből néhány ajánlatot más gyártóktól is.  Ha gumit szeretne rendelni, vagy tanácsra lenne szüksége hívjon minket, vagy rendelje meg online!


            Telefon: 30/6065-170                                                                                  
            Email:  info@autogumiakcio.hu




KUMHO téli gumi
KUMHO nyári gumi

KUMHO nyárigumi minták

Kumho téligumi minták

Kumho - KW23
Kumho - KW23
Kumho - KW27
Kumho - KW27
Kumho - KW17
Kumho - KW17
Kumho - KC11
Kumho - KC11
Kumho - KC15
Kumho - KC15
Kumho - KW15
Kumho - KW15
Kumho - KW7400
Kumho - KW7400
Kumho - 7400
Kumho - 7400
Kumho - WP51
Kumho - WP51
Kumho - CW51
Kumho - CW51
Kumho - WP71
Kumho - WP71
Kumho - KC15 Izen
Kumho - KC15 Izen
Kumho - KW7400 RF
Kumho - KW7400 RF
Kumho - KW27 XRP
Kumho - KW27 XRP
Kumho - WP51 WinterCraft
Kumho - WP51 WinterCraft
Kumho - KW31 XL
Kumho - KW31 XL
Kumho - WP51 WinterCraft XL
Kumho - WP51 WinterCraft XL
Kumho - WP71 WinterCraft
Kumho - WP71 WinterCraft
Kumho - KW27 XL
Kumho - KW27 XL
Kumho - WP71 WinterCraft XL
Kumho - WP71 WinterCraft XL
Kumho - KC15 IZen RV
Kumho - KC15 IZen RV
Kumho - KC15 IZen RV XL
Kumho - KC15 IZen RV XL
Kumho - WP51 Winter Craft
Kumho - WP51 Winter Craft
Kumho - CW51 Winter PorTran
Kumho - CW51 Winter PorTran
Kumho - KC11 PowerGrip
Kumho - KC11 PowerGrip
Kumho - KC11 PowerGrip XL
Kumho - KC11 PowerGrip XL
Kumho - KW23 XL
Kumho - KW23 XL
Kumho - KW31
Kumho - KW31
Kumho - WP71 WinterCraft XRP
Kumho - WP71 WinterCraft XRP
Kumho - WS71 WinterCraft SUV
Kumho - WS71 WinterCraft SUV
Kumho - WP72
Kumho - WP72
Kumho - WS71 WinterCraft
Kumho - WS71 WinterCraft
Kumho - WP71 WinterCraf
Kumho - WP71 WinterCraf
Kumho - IZEN KW27
Kumho - IZEN KW27
Kumho - WINTERCRAFT WP52
Kumho - WINTERCRAFT WP52
Kumho - WINTERCRAFT WP51
Kumho - WINTERCRAFT WP51
Kumho - WINTERCRAFT SUV WS71
Kumho - WINTERCRAFT SUV WS71
Kumho - WINTERCRAFT WP72
Kumho - WINTERCRAFT WP72
Kumho - WINTERCRAFT WS71
Kumho - WINTERCRAFT WS71
Kumho - WINTER PORTRAN CW51
Kumho - WINTER PORTRAN CW51
Kumho - WINTERCRAFT WP71
Kumho - WINTERCRAFT WP71

Kumho négyévszakos minták

Kumho - KH21
Kumho - KH21
Kumho - HA31
Kumho - HA31
Kumho - KH21 Solus Vier
Kumho - KH21 Solus Vier
Kumho - HA31 Solus
Kumho - HA31 Solus
Kumho - HA31 XL
Kumho - HA31 XL
Kumho - HA31 Solus XL
Kumho - HA31 Solus XL
Kumho - KL33 Crugen Premium XL
Kumho - KL33 Crugen Premium XL
Kumho - KH21 Solus Vier XL
Kumho - KH21 Solus Vier XL
Kumho - KL21
Kumho - KL21
Kumho - KL33 Crugen Premuim
Kumho - KL33 Crugen Premuim
Kumho - KH21 Solus
Kumho - KH21 Solus
Kumho - SOLUS 4S HA32
Kumho - SOLUS 4S HA32
Kumho - PORTRAN 4S CX11
Kumho - PORTRAN 4S CX11
Kumho - SOLUS VIER KH21
Kumho - SOLUS VIER KH21
Kumho - SOLUS 4S HA31
Kumho - SOLUS 4S HA31
Kumho - ROAD VENTURE AT52
Kumho - ROAD VENTURE AT52

MÉDIA PARTNEREINK

mfor.hu
autopro.hu
vezess.hu
alapjarat.hu
24 000 válaszható gumiabroncs
24 000 válaszható gumiabroncs
átvétel akár 24 órán belül
átvétel akár 24 órán belül
Ingyenes szaktanácsadás
Ingyenes szaktanácsadás
Kátyúgarancia
Kátyúgarancia