Süti beállítások

Kleber Krisalp HP téligumi 155/70r13

2024/01/30
Hasznos információk
A Krisalp HP téligumi 155/70r13 tökéletes választás, ha a havas ...
A Krisalp HP téligumi 155/70r13 tökéletes választás, ha a havas és jeges útburkolaton egyaránt szeretnénk biztonságosan közlekedni A nagy lamellasűrűség és az erős csatornázottság is ebben segít.

A Krisalp téligumi 155/70r13 biztonságot jelent télen

Az abroncs hatékony fékezést képes garantálni havas és jeges útburkolaton egyaránt. Különösen jól teljesít vastagabb vízréteggel borított útfelületeken. Az aszimmetrikus mintázat és a mintázat mélység lesz ebben segítségünkre. A Krisalp HP téligumi 155/70r13 súlyindexe 75, sebességindexe 190 km/óra. Üzemanyag-takarékossági besorolása E, Fékút nedves úton E. A gördülési zaj 72 dB. Tökéletes ár-érték arányt hordoznak magukkal ezek az abroncsok, és biztosak lehetünk abban, hogy a kiszemelt úticélhoz biztonságos odajutást garantálnak. Forgásirányos mintázattal, sűrűn lehelyezett lamellákkal, számos bemetszéssel, nagyszámú barázdaszámmal a Kleber egy tökéletes abroncsot alkotott.

A Krisalp téligumi 155/70r13 olyan mobilitást tesz lehetővé a havas és jeges talajon, amelyre kevés abroncs képes. Különleges profiljának köszönhető, hogy a terhelés valamint az erőkifejtés sokkal egyenletesebb elosztását teszi lehetővé. Ennek köszönhető, hogy oly jól viselkedik a csúszós talajon is a téligumi 155/70r13.

A Krebelről bővebben

téligumi 155/70r131910-ben nyitotta meg kapuit a „Société Française B.F. Goodrich” üzem Franciaországban. 1911. december 8-án készült el az első gumiabroncs. 1921-ben a „ Souple Corde”, azaz a váz nélküli abroncsot piacra dobja a Krebel. 1930-ban a POTEZ 540-hez elkészítik az első repülőgép-gumiabroncsot. 1935 Flanc Blanc márkájú abroncsok elkészítése a Chambord típusú autókhoz. 1938. „Colombes-Goodrich” néven fut tovább a gyár. 1942-ben a gyárat hatalmas bombázás éri, 1944-ben tudja újra elindítani a gyártást. 1945 a cég székhelye Párizsba kerül és a cég neve Kléber‐Colombes-ra változik. 1948 az első mezőgazdasági abroncs, a Tracsol gyártásának éve.

Az első Kleber megjelenik a Tour de France-on. 1950-ben a Kleber az első tömlő nélküli abroncsot legyártja, ezzel forradalmasítja a gumiabroncs-gyártást. 1960-ban elkészül a mítikus V10-es (radiálvázas és textilöves) abroncs. 1969-ben a Kleber már a Concorde beszállítója. 1971-től a Kleber kabala állatja egy boxer lesz. 1981-ben a Michelin megszerzi a részvények többségét a Kleberben. 1981. Michèle Mouton a KLEBER gumikkal a Rallye Világbajnokságon második helyezést ér el. 1990-ben elkészül a cég új logója a stilizált abronccsal. 1994-ben a Twingokhoz ők szállítják az abroncsokat. 1999-2000 KLEBER Viaxer és Dynaxer piacra dobása. 2003 A KLEBER Protectis piacra dobása. 2004 és 2007 között a Dynaxer HP2, Hydraxer és Transpro abroncsok piacra dobása. 2007-ben a boxer újra visszatér a Kléberhez megújult formában. 2009 Dyynaxer HP3 abroncs piacra dobása.

2010 a négyévszakos Quadraxer abroncs piacra dobása. 2011-ben száz éves a Kleber. 2012 az új image éve.
A Kleber Krisalp HP téligumi 155/70r13 beszerzését érdemes még a szezon előtt elindítani, hogy megfizethető áron juthasson hozzá.